Croquetos Delicioso e Saludable Saté Internationaal

Abubakari

Well-known member
We gaan iets nieuws doen, dat wil zeggen, als jullie meedoen, anders houdt het uiteraard vlot op (Of wordt het beginnen met de Schotse competitie).
Behalve de Eredivisie elk jaar een andere Europese competitie spelen.
Dit jaar de Primera Division, volgend jaar de Premier League (of de serie A, de Bundesliga, zien we dan wel weer).

FC Zwolle Olé wil de puntentelling wel doen, ik doe de rest van de organisatie.

Om het compact te houden voorspellen we niet de complete Primera Division maar voorspellen we elk weekend 9 wedstrijden uit verschillende Europese competities. Zodat onze ronde gewoon op zondag klaar is en niet doorloopt tot maandag/dinsdag of al begint op donderdag.

Ik plaats wekelijks 9 wedstrijden (normaal gesproken op zondag, uiterlijk maandag), over het algemeen uit de grote competities al zal er ook wel eens een Belgische, Schotse of Portugese wedstrijd bij zitten. Maar geen obscuur gedoe uit de Albanese competitie ofzo.

Afhankelijk van hoeveel deelnemers we hebben (Primera Division heeft 20 clubs, dus we moeten eigenlijk wel minimaal 20 deelnemers hebben, bij te weinig deelname kunnen we altijd nog naar een kleinere competitie zappen, maar volgens mij heeft de Nederlandse Satékroket Competitie al 28 of 30 deelnemers) starten we de Primera Division. De eerste 20 aanmelders starten in de Primera Division, degenen die daarna komen komen in de Segunda Division. Net als in de Eredivisie versie met promotie/degradatie mogelijkheden.

Uiteraard mag iedereen meedoen, ook als je niet meedoet aan de Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie.

20 clubs dus om uit te kiezen:
Deportivo Alavés
Athletic Bilbao
FC Barcelona
Celta de Vigo - André
Espanyol
FC Girona
Real Mallorca
CA Osasuna
Rayo Vallecano
Real Betis-Abubakari
Real Sociedad