Copa Libertadores de America

U.G.

Well-known member
Knap hoor, Jorge Jesus.

Ik walgde van deze gozer in Portugal, zowel bij Benfica als bij Sporting. Bernardo Silva is ooit mislukt (!) bij hem, in Portugal ( !!), want geparkeerd op linksback ;), plus een titel verspeeld vanwege pure nonsens..en bij Sporting ( met het middenveld dat datzelfde jaar Europees kampioen werd bij de landenteams..ik zeg het goed ) geen kampioen geworden, in Portugal !! Nuff said.

Maar dit lijkt me dan wel een buitengewone prestatie. Ik zie 'm nog naar Barca verkassen deze zomer.
 

Batigoal

Well-known member
Apart ook. Tijdens de feestvreugde werd Flamengo ook nog eens kampioen van Brazili?, doordat achtervolger Palmeiras in eigen huis verloor van Gr?mio. Vrij unieke prestatie door op 1 dag 2 prijzen te winnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Apart ook. Tijdens de feestvreugde werd Flamengo ook nog eens kampioen van Brazili?, doordat achtervolger Palmeiras in eigen huis verloor van Gr?mio. Vrij unieke prestatie door op 1 dag 2 prijzen te winnen.

Niet op ??n dag. Zaterdag wonnen ze de Copa Libertadores en zondag werden ze kampioen. Evengoed wel bijzonder natuurlijk.
 

Batigoal

Well-known member
Een ouderwetse Zuid-Amerikaanse vechtpartij in de Copa Libertadores tijdens het Braziliaanse onderonsje tussen Gremio en Internacional. Resultaat was dat er 8 rode kaarten werden getrokken.

 

Mario

Well-known member
Wordt dat nog ergens uitgezonden? Je moet toch wat nu het Europese voetbal op zijn gat ligt.
 

Batigoal

Well-known member
De return van de finale om de Zuid-Amerikaanse Supercup (de Recopa) had van alles in zich. De heenwedstrijd tussen Palmeiras en het Argentijnse Defensa y Justicia was 2-1 geworden voor de Brazilianen. Palmeiras kwam in de return ook op voorsprong, maar Defensa knokte zich terug naar 1-1. Er werd sowieso veel geknokt; langs het veld gingen beide technische staffen met elkaar op de vuist en later deden ze dat in de catacomben nog dunnetjes over, met als resultaat diverse rode kaarten. Op het veld trouwens slechts 2 rode kaarten. Defensa scoorde in de blessuretijd de 1-2, waardoor er een verlenging kwam. Daarin werd ook niet gescoord; in de penaltyserie misten Luiz Adriano (oud-spits van o.a. Shakhtar en AC Milan) en doelman Weverton, waardoor Defensa y Justicia na vorig jaar al de Copa Sudamericana nu met de Recopa de 2e hoofdprijs in de historie wint.
 

erka

Well-known member
Kick!

Zometeen de finale tussen Boca Juniors en Fluminense in het Maracana. Gegarandeerd spektakel!
 
Bovenaan