Copa Am?rica 2019

PES5

Administrator
Forumleiding
Pezzella staat aardig te verdedigen. Tagliafico al een paar keer simpel voorbijgelopen.

Blijft toch raar dat het er maar niet uitkomt met Messi en Ag?ero.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mietjes. Twee geweldige goals van Colombia in een helft waarin Argentini? sterker was.

Wanneer vervangt de trainer van Colombia Falcao door Zapata? Die laatste is inmiddels beter.
 

Janssen

Well-known member
Copa Am?rica 2019

Ik zie nu de opstelling van Argentini? maar zoveel middelmaat dat kan toch bijna niet. Een keeper van 32 die nooit in een Europese competitie gespeeld heeft en zo zijn er nog wel een paar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie nu de opstelling van Argentini? maar zoveel middelmaat dat kan toch bijna niet. Een keeper van 32 die nooit in een Europese competitie gespeeld heeft en zo zijn er nog wel een paar.

Klopt. Lo Celso viel trouwens ook vies tegen, maar de slechtste was Otamendi.

Overigens viel Suarez nog in bij Argentini?. Oud spits van Anderlecht. Ook dat zou beter moeten kunnen zou je denken?
 

Pascallovic

Well-known member
Overigens viel Suarez nog in bij Argentini?. Oud spits van Anderlecht. Ook dat zou beter moeten kunnen zou je denken?
Dat zijn dan keuzes van de trainer. Icardi is inprincipe een betere spits, maar die zit er niet bij. Lautaro Martinez hadden ze nog op de bank zitten, evenals Dybala. Toch niet de minste namen voor in de aanval.
 

Kielse Rat

Well-known member
Klopt. Lo Celso viel trouwens ook vies tegen, maar de slechtste was Otamendi.

Overigens viel Suarez nog in bij Argentini?. Oud spits van Anderlecht. Ook dat zou beter moeten kunnen zou je denken?

Daar val ik ook wel licht van achterover dat die ?berhaupt in de selectie zit, laat staan dat hij dan ook effectief mag spelen. Heeft wel eens de Gouden Schoen gewonnen in Belgi? (die overigens vrij gecontesteerd was want er waren toen nog spelers als Kevin De Bruyne, Axel Witsel en Thibaut Courtois in de Belgische competitie) maar buiten dat echt niet zo'n opvallende carri?re gehad in Belgi?.

Mietjes. Twee geweldige goals van Colombia in een helft waarin Argentini? sterker was.

Wanneer vervangt de trainer van Colombia Falcao door Zapata? Die laatste is inmiddels beter.

In de 81e minuut blijkbaar.
 

Janssen

Well-known member
Dat het niet de beste generatie ooit is snap ik en maakt het voor een trainer lastig, maar wat ze daar achterin hebben staan lijkt echt nergens op. Dan toch beter terugvallen op min of meer gevestigde namen als Fazio, Mercado en op middenveld Banega, Pastore, Lanzini etc.
 

Mario

Well-known member
Het probleem is dat Messi bij Argentini? de enige topper is, bij Barcelona heeft hij meer kwaliteit om zich heen. Zelfs toen Maradona Argentini? in 86 wereldkampioen maakte had hij betere spelers om hem heen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het probleem is dat Messi bij Argentini? de enige topper is, bij Barcelona heeft hij meer kwaliteit om zich heen. Zelfs toen Maradona Argentini? in 86 wereldkampioen maakte had hij betere spelers om hem heen.
De enige topper is ie zeker niet. Sergio Aguero die de laatste 5 seizoenen minimaal 20 doelpunten in de PL gemaakt heeft loopt er ook rond. De selectie is totaal uit balans. Ja bij Barca loopt meer kwaliteit, maar met het materiaal van Argentinie mogen ze wel wat beters op de mat leggen. Dan kun je alsnog verliezen van Colombia, maar niet zo kansloos als vannacht.
 

ALenstra

Well-known member
De spelers die Maradona om zich heen had accepteerden ook dat hij de baas was. Dat dwong Maradona ook af. Ik heb het idee dat dit bij Messi niet het geval is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat Qatar heeft een prima elftal. Spelen goed en attractief voetbal. Drie fraaie goals trouwens al en een penalty a la Neeskens van good old Cardoso van Paraguay.
 
Bovenaan