Coach van het jaar

SanMark.

Well-known member
In een Feyenoord topic werd er wat gesproken over welke spelers je moest nemen voor dit spel.

Misschien handig om een centraal topic ervoor te openen.

Opstellingen, koopjes of verkeerd beoordeelde spelers (bv een middenvelder die in de voorhoede speelt) of wat dan ook.

Meld het hier.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Chidera Ejuke is erg goedkoop voor Heerenveen.

1.5 mln en kan de nieuwe sensatie worden.
 

Unregistere

Well-known member
Ben zelf wel benieuwd of Milan van Ewijk gaat spelen bij ADO.

Volgens onze aanvoerder, die bij ADO werkt, gaat hij zeker starten. Is een van de uitblinkers in de voorbereiding. Nadeel is misschien wel dat als ADO tegenvallend begint, hij gezien zijn status een van de eerste spelers is die dan wellicht uit de ploeg wordt gehaald. Maar ik zou de gok wel aandurven.

Net als enkele Sparta-talenten zou het een - vermoed ik dan - goedkope optie kunnen zijn die verrassend goed kan presteren voor je ploeg.
 

Atreides

Well-known member
Malen kost bij PSV slechts 2,75 miljoen. Terwijl hij vorig jaar al in de dubbele cijfers eindigde als reserve. Na het vertrek van Luuk en de blessure van Lammers blijft hij normaal gesproken basisspeler en kost 2,75 miljoen.

Net als enkele Sparta-talenten zou het een - vermoed ik dan - goedkope optie kunnen zijn die verrassend goed kan presteren voor je ploeg.

Welke?
 

Unregistere

Well-known member
Abdou Harroui, Halil Dervisoglu en in mindere mate Laros en Deroy Duarte.

En nog een tip: Sam Lammers niet kiezen.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Langdurig geblesseerde spelers pakken dan weer geen geel, dus ik ga gewoon voor Lammers.
 

Abubakari

Well-known member
Negende van de 10 in de DVK subleague van Scorito en dat is omdat nummer 10 nog geen tijd had gehad om een team te maken.:oops:
 

Abubakari

Well-known member
Van de eerste 6 rondes vervallen je twee slechtste, so who cares. Vanavond een nieuwe selectie gemaakt, volgende week (vast) beter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
 
Bovenaan