Boeren - Super boeren

Boeren - Super boeren


  • Totaal aantal stemmers
    7

gevegt

Well-known member
8 van de 12 strafschoppen gemist.
We moeten het dus tegen Atletico niet op penalty's aan laten komen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het viel me op dat hij weer net zo nonchalant achter zijn man aan liep als twee jaar geleden.

En niet alleen dat. Ook in balbezit vreselijk.

Mooi voor Narsingh dat hij het weer zo goed doet na die schandalige benadering van zijn eigen fans.
 

gevegt

Well-known member
En niet alleen dat. Ook in balbezit vreselijk.

Mooi voor Narsingh dat hij het weer zo goed doet na die schandalige benadering van zijn eigen fans.

Ook ik ben blij dat hij het weer redelijk goed doet. Wat voor hem spreekt is dat hij het falen alleen bij zichzelf zocht en niet bij het ongenoegen van het publiek.
 

stc

Well-known member
Ik heb de wedstrijd in het stadion gezien.

Helaas zakt PSV op sommige momenten zwaar door de ondergrens heen. In de eerste helft had PSV 6-0 voor moeten staan en speelde het grootste gedeelte goed. Echter, PSV had het vizier niet op scherp staan en de keeper van de Graafschap stond goed te keepen.

Daarnaast was de tweede helft zeer zwak. Arias stond vaak zijn man aan de verkeerde kant te dekken. Bij beide tegengoals zeer zwak (lees niet) ingrijpen van heel het team. Daarnaast valt het op dat Zoet zijn uittrappen niet echt best zijn. Locadia speelde tot zijn wissel helaas ook zwak.

Als PSV echt wil en de hele wedstrijd geconsenteerd blijft, speelt PSV iedere tegenstander van de mat. Echter, PSV laat te vaak de teugels vieren, waardoor ze in de problemen komen zoals vandaag.

Hopelijk valt het mee met de blessure van Guardado, daar het verschil tussen Guardado en Schaars te groot is op dit moment.

Kabasele vond ik goed invallen bij de Graafschap. Van deze speler kwam veel dreiging.
 
Bovenaan