Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
De gesprekken tussen Besiktas en Giovanni van Bronckhorst zijn weer voorzichtig van start gegaan omdat ze toch spijt hebben van Fernando Santos (in de Turkse media gekscherend 'oude keurslager' genoemd).

Meeste kritiek: behoudend voetbal, zelfs in eigen huis, en constant dezelfde wissels in de tweede helft.

Resultaten Fernando Santos na 10 duels:

6 overwinningen
2 gelijke spelen
2 verliesbeurten

Doelsaldo: 17-6

Bekijk bijlage 762094

Tsja…alleen het feit dat die man nog aan de bak komt is nieuwswaardig hier. Dat Santos gedaan heeft wat ie doet is heel logisch. Als een chimpansee een doorgeladen beretta krijgt, en hij schiet vervolgens iemand door z’n kop, is dat niet de schuld van de chimpansee.

Hoe kun je deze man nog in dienst nemen, kijk alleen maar naar dat vertraagde EK, met al dat materiaal wat ie voorhanden had en thuis heeft achtergelaten en hoe hij dan alsnog speelt. Wat een zonde, wat een bond ! Kies je voor hem dan kies je heel bewust voor laf voetbal .Tegenwoordig misschien laffer omdat hij nog ouder is.
 

Batigoal

Well-known member
Terence Kongolo speelt tegenwoordig in Oostenrijk bij Rapid Wien. Hij heeft in zijn 7e wedstrijd voor Rapid alweer zijn 3e rode kaart gepakt. Dat is in ieder geval in de Oostenrijkse Bundesliga een record, maar kan me voorstellen dat dit ook vrij vlot is voor andere competities.
 

erka

Well-known member
Dat is inderdaad vrij rapjes.

Het thuisrecord van Rode Ster ging er dit weekend bijna aan, ze kwamen 1-2 achter tegen Partizan maar maakten nog gelijk en daarmee staat het op 125 thuiswedstrijden op rij niet verloren.
 

Maasveld

Well-known member
Terence Kongolo speelt tegenwoordig in Oostenrijk bij Rapid Wien. Hij heeft in zijn 7e wedstrijd voor Rapid alweer zijn 3e rode kaart gepakt. Dat is in ieder geval in de Oostenrijkse Bundesliga een record, maar kan me voorstellen dat dit ook vrij vlot is voor andere competities.
Die is toch ook vrij ver afgezakt.
 

Deathprod

Active member
46d39e76-f4ea-4009-ad2d-fd88a24e8098.jpg


Deze was wel het mooiste, 31 ipv 17 jaar oud.

Die Moukoko van Dortmund zal ook wel een keer tegen de lamp lopen als hij daar vertrekt.
Daar zijn ook documenten van gevonden dat hij 4 jaar ouder blijkt. Slecht voor z'n marktwaarde.
 

Joost

Well-known member
Ik zet de tv aan en die staat toevallig op Ziggo Sport waar precies Fenerbahçe v Galatasaray begint. Gala schiet na 50 seconden de 0-1 binnen, Fenerbahçe stapt van het veld en Gala viert de winst van de Supercup.
 

JMD

Well-known member
Ik zet de tv aan en die staat toevallig op Ziggo Sport waar precies Fenerbahçe v Galatasaray begint. Gala schiet na 50 seconden de 0-1 binnen, Fenerbahçe stapt van het veld en Gala viert de winst van de Supercup.
Fenerbahce stond al met het onder19-team uit protest tegen alles wat er de afgelopen weken is gebeurd. Ze hebben al aangegeven de komende jaren alleen maar competitie te spelen en geen beker.
 
Bovenaan