Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

gevegt

Well-known member
Trump zijn grootste hobby is hem inmiddels ook afgenomen.
De PGA heeft het golftoernooi op zijn course afgezegd.
 

zwammy

Well-known member
Het marktaandeel van Twitter is met 5 billioen gezakt sinds de ban van Trump. Het mag wat kosten voor de goede zaak 👍
 

Batigoal

Well-known member
Volgens Batigol zijn de aandeelhouders zeer tevreden.

Nee dat zei ik niet, maar je vult het weer eens in zoals je zelf wilt.

Wat ik bedoel is dit; Twitter neemt beslissingen omdat ze heel erg bang zijn voor de publieke opinie, waarvoor de aandeelhouders op hun beurt weer erg gevoelig voor zijn (zie ook de sentimenten rondom BLM-protesten en de grilligheid van de aandelenkoers, rondom de Amerikaanse verkiezingen schommelde die ook alle kanten op). Ook nu weer zijn ze bezweken onder publieke druk, er was namelijk al lange tijd van allerlei kanten kritiek op hun beleid om invloedrijke accounts alles maar te laten roepen (zie Wall Street Journal).

Dat ze daarin een beslissing maken die niet bij iedereen in goede aarde valt waardoor de koers weer hard in elkaar zakt klopt óók. Investeerders realiseren zich namelijk dat een groot deel van de gebruikers volger is van Trump en diens ideeën deelt (zie CNN Business), dus die zijn er nu niet enthousiast mee en lopen weg.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Dit kan ook bijna alleen een zakelijke beslissing zijn geweest. Ze zijn gewoon bang dat straks de grote adverteerders massaal de deur uit lopen. Het bedrijf is gigantisch gegroeid de afgelopen tijd, deze momentele drop moet zijn ingecalculeerd. De vraag is hoe vergaat het ze in de nabije toekomst.
 

erka

Well-known member
Ik volg het Impeachment debat nu live. Buitengewoon interessant en heftig debat.
En mooi snel, ze hebben strenge spreektijden dus geen lange uitwijdingen en interrupties.
Wat een tempo zeg.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan