Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

Jamel

Administrator
Forumleiding
We kunnen denk ik wel concluderen dat het veel erger had kunnen aflopen dan 'maar' 5 doden.

Dat mag je wel zeggen ja. Het hele gebeuren heeft echt uren en uren geduurd. Het verbaast me echt dat er niet één of andere mongool met een machinegeweer naartoe is gereden om even huis te houden. Als ik een gestoorde gek was die graag aandacht wilde dan had ik deze gelegenheid niet laten liggen.
 

Maasveld

Well-known member
Wat is er overigens van waar dat 1 van de 'slachtoffers' is overleden aan een hartaanval nadat ie zijn eigen ballen had getaserd?
 

SuikerBrood

Well-known member
Een agent heeft zelfmoord gepleegd na de gebeurtenissen vorige week.
Capitol police officer dead by suicide after responding to Capitol riot (fox5dc.com)

E078-FD90-1185-41-B2-9488-15-D4-BFE801-B2.jpg


Deze agent heeft het overigens overleefd.

Het hoofd van de politie bij het kapitool heeft ontslag genomen, net als de 'sergeant-at-arms' van zowel het huis als het senaat.
 

SuikerBrood

Well-known member
Big tech heeft Parler op zwart gezet, maar voor de rest gaat alles goed.

Ja, niet goed. Helaas wel de realiteit van onze slappe aanpak van consolidatie van de digitale wereld. Lang leve de vrije markt!

Goed om te zien dat de aandacht nu verschoven is naar de echte problemen. De dominantie van Apple/Microsoft/Google/Amazon.

Dat moet heel snel worden aangepakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

SanMark.

Well-known member
Ze hadden inderdaad 7 maand terug al moeten beginnen om die tering bende aan te pakken, dan hadden ze deze zooi er zo achteraan kunnen pakken.
 
Bovenaan