Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

Eef de Kip

Well-known member
En overal word geschreeuwd om diversiteitsquota's , dus zo normaal is het niet dat een bedrijf mag bepalen wat ze in eigen huis mogen doen.

Wel als het gaat om idioten die aantoonbare onzin roepen waarmee ze de boel opruien.
Het is gewoon een volslagen idioot die je als bedrijf gewoon van je platform af mag flikkeren. Wat heeft diversiteitsquota's daar mee te maken?
 

SanMark.

Well-known member
Sommigen hebben letterlijk in de gangen lopen bouten. Ook hebben een aantal op wanden in het capitool lopen krassen met pennen en potloden.
Maar Trump begrijpt ze.
Je hebt hier ook mensen die BLM begrijpen en die mensen waren aan het schijten op politieauto's.

Aan beide kanten heb je totale debielen rondlopen.
 

SanMark.

Well-known member
Wel als het gaat om idioten die aantoonbare onzin roepen waarmee ze de boel opruien.
Het is gewoon een volslagen idioot die je als bedrijf gewoon van je platform af mag flikkeren. Wat heeft diversiteitsquota's daar mee te maken?
Nou als je vind dat een bedrijf zelf mag bepalen wie ze toelaten, dan kun je ook zeggen sorry ik wil geen blanken /negers binnen mijn bedrijf, maar zo werkt dat niet , want dan krijg je te maken met de overheid.

En dan mogen ze nog wel veel meer omstreden figuren van Twitter gooien, totale willekeur dus.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat denk je van het bereik van iemand?

Is het een debiele mening of is het grootschalig opruien?

Er worden dagelijks mensen van Twitter geflikkerd, ook moslimgekkies.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het trouwens wel een zwaktebod om vooral te reageren 'Ja maar die en die en die'.

Lijkt me dat je die idioten prima kunt veroordelen zonder naar anderen te willen wijzen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vind het trouwens wel een zwaktebod om vooral te reageren 'Ja maar die en die en die'.

Lijkt me dat je die idioten prima kunt veroordelen zonder naar anderen te willen wijzen.
Één van mijn eerste opmerkingen was, overal lopen debielen rond.

Akwasi zit nog steeds op twitter en die heeft ook al heel wat bedreigingen gedaan, maar die zit in het juiste kamp.

M.a.w. het ligt er dus aan aan welke kant je staat, of je erop mag blijven zitten of dat je weggezuiverd word.

Dat probleem word alleen maar groter, deze big tech bedrijven beheersen de media en op die manier kan zo'n bedrijf(ven) verkiezingen een kant opsturen want niet alle info is meer zichtbaar voor de mensen die moeten stemmen dan wel zich ergens een mening over willen vormen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ach het past precies in je straatje, maar je moet wel een totale debiel zijn als je denkt dat die 'bestorming' onderdeel was om politici te ontvoeren.

Ik denk dat er mensen tussen liepen die inderdaad het idee hadden om politici iets aan te doen. Of het ze ooit was gelukt.. geen idee.
 

zwammy

Well-known member
Wel vreemd dat er veel mensen overstappen op Parler en die dan door Google en Apple uit de store gehaald worden, dus je mag wel op de media, maar wel media die door de grote bedrijven goedgekeurd worden, of het een juiste stap is moeten we nog afwachten, de koers van Twitter is iig al een stukje minder waard
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik vind dat de we inderdaad een discussie moeten voeren over de macht van Apple/Google op het gebied van mobiele platformen en Amazon/Microsoft/Google op het gebied van hosting. Maar dat Trump van Twitter is gegooid lijkt mij volkomen terecht.
 
Bovenaan