Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

JMD

Well-known member
Maar wat denk je van de Tweede Kamerverkiezingen? Alle stembussen sluiten om 21:00 plaatselijke tijd, maar voor Bonaire, Saba en Sint-Eustatius betekent dat 2:00 Nederlandse tijd (3:00 tijdens zomertijd), dat is dus vijf of zes uren nadat de stembussen in de rest van Nederland sluiten. Zoals bekend kunnen de uitslagen al vanaf 21:00 binnen komen.
Ook dat is dus idioot.
 

Friesland

Well-known member
Zojuist is bekend gemaakt dat vier stembureaus in North Carolina langer openblijven omdat hier eerder op de dag problemen waren. De laatste stembus sluit nu om 2:15 ipv 1:30.
 

erka

Well-known member
Ik ga gewoon slapen. Lekker de Nederlandse avondmedia kijken die gaan zeggen dat Biden wint en dan 's ochtends wakker worden en Trump heeft gewonnen.

Overigens maakt het me weinig uit. Trump is een drama maar die ouwe Biden is dat net zo goed. Amerika moet eens vernieuwen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga gewoon slapen. Lekker de Nederlandse avondmedia kijken die gaan zeggen dat Biden wint en dan 's ochtends wakker worden en Trump heeft gewonnen.

Overigens maakt het me weinig uit. Trump is een drama maar die ouwe Biden is dat net zo goed. Amerika moet eens vernieuwen.
Kanye for president!!!
 

JFK

Well-known member
Ik hoop dat Trump wint. Als Biden het wordt gekozen, dan wordt Amerika communistisch.
 

Friesland

Well-known member
De kansenverdeling voorafgaand aan de nacht is 89-10 in het voordeel van Biden.
Ter vergelijking, vier jaar geleden was het ongeveer 70-30 in het voordeel van Clinton.

We zullen zien hun de nacht verloopt.
 

Friesland

Well-known member
Voorafgaand aan de uitslagennacht, let op de "blue/red mirage".
Wolf Blitzer zojuist: "Dit is een verrassing, Biden leidt in Kentucky!"
 

Friesland

Well-known member
Trump wint in Indiana volgens CNN, over de overige 5 staten durven ze nog geen uitspraak te doen.

De kansenverhouding verschuift nu van 89-10 naar 89-11.
 

Friesland

Well-known member
Ook over de staten waar zojuist de stemlokalen zijn gesloten, durft CNN geen uitspraken te doen.
 

Friesland

Well-known member
Biden wint in Vermont, aldus CNN. De stand is nu 11-3 voor Trump.

De stembussen gaan zometeen in een groot aantal staten sluiten. Benieuwd voor hoeveel staten ze winnaars durven aan te wijzen...
 

Friesland

Well-known member
Biden wint in Massachusetts, Maryland, Delaware en DC
Trump wint in Oklahoma

Aldus CNN. 30-18 voor Biden. Kansenverhoudingen blijven gelijk
 
Bovenaan