Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

SuikerBrood

Well-known member
En waar staat het whataboutism? 2 filmpjes van Twitter en een sarcastische opmerking. Staat nergens dat ik of het blm of dit gezever gelijk trek. Dus hou je de volgende keer aub lekker bij de feiten en hou je invulling bij jezelf, doe ik ook met mijn gedachten over jou. En zolang wij niet samen geknikkerd hebben of samen in Rotterdam gezopen hebben weet je niet heel veel van me en zou ik het op prijs stellen het bij je eigen gedachtes te houden, dank alvast 👍

Ik zal het de volgende keer anders formuleren:

''Ontzettend aan het genieten van zwammy zijn, mijns inziens, Whataboutism's in dit topic.''

En dat was blijkbaar niet je bedoeling. Nou, prima. Geen whataboutisms dus. En weer door.
 

erka

Well-known member
Hahaha, veel Trump-Wappies hebben spijt van eergisteren. Nou, blijf nog maar even op de blaren zitten he.
 

SanMark.

Well-known member
Dat zie je steeds vaker, als je het allemaal niet meer weet dan gooi je het daarop.

Vroeger werd extreem rechts en Hitler erbij gehaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Ik zal het de volgende keer anders formuleren:

''Ontzettend aan het genieten van zwammy zijn, mijns inziens, Whataboutism's in dit topic.''

En dat was blijkbaar niet je bedoeling. Nou, prima. Geen whataboutisms dus. En weer door.

Valt kapot.
 

ALenstra

Well-known member
Inderdaad schandalig dat een groot staatsman van twitter wordt verbannen. Make America great again.
 

JMD

Well-known member
Zeker. Van beide zijden.
Eens. Daarom moet er dus niet snel whataboutism worden geschreeuwd maar geantwoord worden waarom men zo hypocriet is.

waarom zijn er mensen die de aanval van woensdag goedkeurden maar he5 liefst gezien hadden dat elke blmdemonstrant van de zomer was neergeschoten.
Waarom zijn er mensen die van de zomer het geweld bij de blmdemonstraties goedkeurden maar dit geweld veroordelen.
Beide groepen zijn zo hypocriet als wat, maar als ze daarop gewezen worden roepen ze direct whataboutism. Dat woord moet echt verboden worden.
 

zwammy

Well-known member
Tsja, als er niet ingezien word dat dit een heel zorgelijke ontwikkeling is houdt het ook wel op.
 

SuikerBrood

Well-known member
Eens. Daarom moet er dus niet snel whataboutism worden geschreeuwd maar geantwoord worden waarom men zo hypocriet is.

waarom zijn er mensen die de aanval van woensdag goedkeurden maar he5 liefst gezien hadden dat elke blmdemonstrant van de zomer was neergeschoten.
Waarom zijn er mensen die van de zomer het geweld bij de blmdemonstraties goedkeurden maar dit geweld veroordelen.
Beide groepen zijn zo hypocriet als wat, maar als ze daarop gewezen worden roepen ze direct whataboutism. Dat woord moet echt verboden worden.

Je gaat wel wat kort door de bocht nu hoor. Ik vind een oprechte discussie over hoe erg die BLM demonstraties zijn niet erg, dat hebben we afgelopen jaar hier ook gevoerd. Ik stoor mij aan de automatische reflex: ''Ja, maar zij doen het ook!!!'' die echt niks brengt in een discussie.

Het bestormen van een parlement met wapens, handboeien en explosieven kun je gewoon afkeuren zonder te wijzen naar Black Lives Matters demonstraties. De informatie die nu naar buiten komt lijkt erop te wijzen dat er echt plannen waren om politici te ontvoeren. En Twitter heeft de keuze blijkbaar gemaakt om Trump van Twitter te gooien omdat er geluiden zijn dat er over twee weken weer een aanval op de planning staat. En dan voor de inauguratie van Biden.

Maar BLM is ook slecht!!!!
 
Bovenaan