Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

U.G.

Well-known member
Oh ja, je hebt geen Twitter.

De gouvenour van NY weigert het corona vaccin als het dadelijk op de markt komt. Mouthaan vertaald het als dat ze het niet mogen van Trump. Er staat gewoon letterlijk iets anders in de tweet als dat hij vertaald, echt bizar.

Cuomo weigert geen vaccin, meerdere staten in de VS ( waaronder dus NY ) hebben een second opinion-panel geinstalleerd om iedere vaccin die goedgekeurd is door de FDA te onderwerpen aan een 2de onderzoek. De staten gaan daarna pas over tot een distributie. Geen drama.

En al helemaal niet omdat de federale distributie pas ergens in het voorjaar gaat beginnen wanneer Trump weer in z'n Trumptower zit, en niks te maken gaat hebben met de hele distributie.
 

zwammy

Well-known member
Het gaat ook niet om de weigering, het gaat erom dat mouthaan zegt dat Trump het weigert, dat is gewoon gelogen.
 

zwammy

Well-known member
Dat zie je toch staan in de tweet, ze moeten achter aansluiten, waar staat dat in de tweet?
 

Maasveld

Well-known member
Dat zie je toch staan in de tweet, ze moeten achter aansluiten, waar staat dat in de tweet?
"President dreigt New York pas later dan andere Staten te voorzien van vaccins"

Ik ben niet zo'n kenner van het Brabants dialect, maar volgens mij is later voorzien iets heel anders dan weigeren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Misschien kreeg zwammy thuis vroeger als laatste een koekje bij de thee en liep ie dan stampvoetend naar boven, waardoor hij helemaal geen koekje meer kreeg. Dan snap ik wel dat ie dit als gelijk ziet.
 

erka

Well-known member
Het wordt hoog tijd dat NAC Zwammy weer toelaat, 1 toeschouwer kan wel veilig lijkt me.
 
Bovenaan