Almere City FC

Jef400

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe snel dat gaat. Ik zwaai wel even als ik bij jullie in het uitvak sta. Via het thuisvak weg komen gaat niet meer lukken denk ik.
 

Joost

Well-known member
Eigenlijk is het raar dat het stadion nog steeds op een plek zit die zo matig bereikbaar is.
 

Batigoal

Well-known member
Almere City nog op de valreep met een aantal versterkingen. Doelman Samuel Sahin-Radlinger wordt gehuurd van Austria Wien, de Fransen Cathline, Mbe Soh en Kitala worden ook allemaal gehuurd. Mbe Soh is een verdediger, die andere 2 aanvallers.
 

Batigoal

Well-known member
Gevoelig verlies, maar hij was vorige 2 wedstrijden al geen basisspeler meer, dus ze hadden zijn vertrek vast al ingecalculeerd. Daarom zijn al die Fransen gehaald.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ken die nieuwe spelers nog niet echt, maar ik krijg toch de indruk dat ze zich nou niet heel erg hebben versterkt.
 

Maasveld

Well-known member
Alex Pastoor zal na dit seizoen vertrekken. Als opvolger worden Hedwiges Maduro en Ricky Kruys genoemd. Die laatste kon vorig seizoen al naar Almere als assistent om het later over te nemen, maar koos toen bij VVV te blijven.
 

zwammy

Well-known member
Mooi kan van Wonderen mooi naar NAC. Want wij moeten wel weer een oud NAC er of Bredanaar hebben om de boel te verneuken
 

André

Well-known member
Ik kijk nac niet vaak maar in Groningen waren ze goed
Zit toch veel voetbal in met goede spelers
Ze waren in Groningen beter
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hekkensluiter Almere City ontslaat trainer Stekelenburg

Almere City FC heeft trainer Maarten Stekelenburg dinsdag ontslagen. De 43-jarige Amsterdammer moet vertrekken vanwege de teleurstellende resultaten in de Jupiler League. De raad van commissarissen ziet volgens een verklaring op de site van de club bovendien te weinig progressie in het spel van Almere City, dat met tien punten uit vijftien wedstrijden hekkensluiter in de Jupiler League is. Stekelenburg was amper een halfjaar werkzaam in Almere. Hij volgde afgelopen zomer Fred Grim op, die na een succesvol jaar met onder meer een periodetitel bondscoach werd van Jong Oranje. Stekelenburg werkte hiervoor juist bij de KNVB. Eerder vervulde hij diverse functies bij Ajax en de Zuid-Afrikaanse satellietclub Ajax Cape Town. Assistent-trainer Marco Heering is voorlopig de baas bij Almere City. De clubleiding wil uiterlijk voor de start van de tweede seizoenshelft een nieuwe trainer presenteren.

Bron: Nu.nl
Openingspost van dit topic.

Is toch wel aardig beter gegaan daarna
 

Batigoal

Well-known member
Vooral het begin van de 2e post:

Almere City is opnieuw terug bij af

Een paar maanden na het beste seizoen in de clubhistorie is Almere City FC het lelijke eendje van het betaalde voetbal. De jongste profclub van Nederland moet helemaal opnieuw beginnen

Uitstekend beleid gevoerd de laatste jaren en toch ook een goed oog voor onbekend buitenlands talent. In de Eerste Divisie met Scandinaviërs en Spanjaarden en dit seizoen met die Fransen.
 

almere036

Member
Zo, wat een tijden waren dat. Mooi dat de groei zo snel gaat de afgelopen jaren, maar blijft bizar. Komende maanden wordt het stadion opnieuw uitgebreid.

Zonde van Pastoor, maar gezien zijn redenen begrijpelijk
 
Bovenaan