Ajax in Europa 2024/2025

Fregge

Well-known member
Op zich wel opvallend dat een trainer na 1 verloren wedstrijd in de competitie al ontslagen wordt. Dan waren er al veel ontslagen in de Eredivisie

Makanaky

Well-known member
Verwacht een Priske-scenario voor Heitinga: met hangen en wurgen winnen van Sparta waarna het besluit hem te ontslaan al gemaakt is. Vervolgens geweldig winnen van Chelsea om er tegen AZ weer kansloos af te gaan. Adieu, Johnny.

Abubakari

Well-known member
Verwacht een Priske-scenario voor Heitinga: met hangen en wurgen winnen van Sparta waarna het besluit hem te ontslaan al gemaakt is. Vervolgens geweldig winnen van Chelsea om er tegen AZ weer kansloos af te gaan. Adieu, Johnny.
Lijkt me stug, ze spelen namelijk eerst tegen AZ en daarna pas tegen Chelsea.

Vrees dat ze nog een hele tijd wachten met het ontslag wat nu al onvermijdelijk is.

Batigoal

Well-known member
Lijkt me stug, ze spelen namelijk eerst tegen AZ en daarna pas tegen Chelsea.

Vrees dat ze nog een hele tijd wachten met het ontslag wat nu al onvermijdelijk is.
Vond dat ook wel een treffende duiding van deze situatie: dead man walking. Iedereen weet dat Heitinga binnenkort wordt ontslagen, maar we houden het nog even spannend wanneer dat is!

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Dan kan Kroes en andere rakker toch ook hun koffers pakken?
Wie bedoel je met die andere rakker?

Marijn Beuker moet namelijk niet weg, die is verantwoordelijk voor de komst van Farioli en zat qua trainer naar verluid op een heel ander spoor. Dat is één van de mensen die juist wel goed bezig is.

Kroes heb ik altijd al een patjepeeër gevonden. Heeft in het puinruimen na Mislintat wel goede dingen gedaan maar in het aankoopbeleleid ook te vaak gefaald. Wasrdoor we nu weer 8 tot 10 middenvelders hebben maar geen geschikte 6 en met Wijndal op linksback spelen. Al zou je daar Mokio ook neer kunnen zetten, maar dat doet Heitinga niet.

Bovenaan