AFC Ajax in de Europa League 20/21

Eresd?g?

Banned
Van het rijtje wat Ajax kon loten is Rosenborg de zwaarst mogelijke tegenstander. Dat is een feit.... Verder moet het voor Ajax natuurlijk prima te doen zijn. Maar dat gaf ik ook al aan. Als je dit niet red verdien je het ook niet. Thuis direct vol erop vliegen en gewoon met 4 of 5 - 0 winnen. Klaar....
 

SanMark.

Well-known member
Van het rijtje wat Ajax kon loten is Rosenborg de zwaarst mogelijke tegenstander. Dat is een feit.... Verder moet het voor Ajax natuurlijk prima te doen zijn. Maar dat gaf ik ook al aan. Als je dit niet red verdien je het ook niet. Thuis direct vol erop vliegen en gewoon met 4 of 5 - 0 winnen. Klaar....

Ja zet 5 G teams op een rij dan zal daar ook een zwaarste tegenstander bij zitten. Maar moet je daar dan moeilijk tegen doen als je die treft ?
 

Abubakari

Well-known member
Bedankt. Ik dacht even dat ze bij Nice iemand van PSV de administratie hadden laten doen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik had liever gewoon gehad dat Balotelli meedeed. Plea was bepalender met zijn snelheid.
 

Eresd?g?

Banned
Ja zet 5 G teams op een rij dan zal daar ook een zwaarste tegenstander bij zitten. Maar moet je daar dan moeilijk tegen doen als je die treft ?
Doe ik moeilijk? Ik vond t gewoon vrij frappant dat na Nice (ook de zwaarst mogelijke tegenstander) wederom de loting niet heel gunstig uit viel. Is Sanchez trouwens nog geschorst tegen Rosenborg?
 

Bonehead

Well-known member
Van het rijtje wat Ajax kon loten is Rosenborg de zwaarst mogelijke tegenstander. Dat is een feit.... Verder moet het voor Ajax natuurlijk prima te doen zijn. Maar dat gaf ik ook al aan. Als je dit niet red verdien je het ook niet. Thuis direct vol erop vliegen en gewoon met 4 of 5 - 0 winnen. Klaar....

Kijk 4 of 5-0. Met deze instelling ligt Ajax er gewoon uit. Dat heeft Ajax in het verleden tegen gelijksoortige tegenstanders al vaak genoeg bewezen dunkt mij. E?n van de redenen dat zo fijn gekelderd zijn op e co?fficientie lijst

Die spelen nog regelmatig Championsleague dus dat is geen schande.

Via de Champions route. Dat is veel makkelijker. Mag Nederland misschien ook proberen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Weer de lastigste tegenstander die je kan loten, maar dit moeten we toch wel kunnen verslaan lijkt mij. Vorig seizoen heerlijke Europese avonden gehad, hopelijk dit jaar weer
 

Maasveld

Well-known member
Ik had het al eerder gezegd, maar ik denk dat je beter Rosenborg kunt loten dan 1 van die Oostblokkers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan zal ik mijn KPN pakketje die avond maar op mijn gemak gaan installeren. Dus een schakelkanaal met FC Utrecht, Ajax en PSV?
 
Bovenaan