Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mee eens, ik ben ook wel benieuwd naar NEC. Hebben ook wat buitenlandse talentjes erbij gehaald.
Ik ga er overigens niet vanuit dat ze kunnen winnen van Cambuur. Als daar niks geks gebeurt dan worden die met 2 vingers in de neus kampioen.
Hoewel ik ook erg voor een promotie/degradatie bent tussen profs en amateurs, heb ik het vermoeden dat zwartbetalende semiprofclubs zelfs bij verlaagde eisen nog wel een reden zullen vinden om niet te hoeven promoveren naar de Eerste Divisie.
Kortom, Koeman heeft een mooie klus te pakken.
Manchester City lijkt de voornaamste kandidaat om Messi te contracteren. Zij hebben veel geld over voor Messi, maar willen ook proberen om Eric Garcia, Angeliño en Gabriel Jesus in de deal te betrekken om de prijs te drukken.
Sluit ik me bij aan. Ik vind het wel goed dat er wat voorwaardes zijn zodat een beloftenploeg ook niet gelijk degradeert als ze nog wel een prima eindklassering hebben.
Dat het een bedreigende situatie is met de hele buurt die om het tafereel heen staat en te joelen klopt. Maar volgens mij zijn agenten doorgaans getraind om eerst op armen of benen te schieten. Het zal wel te maken hebben met het wilde westen wat Amerika nog steeds is omdat iedereen een wapen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.