Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Uit Minks natuurlijk. Rust, 0-0 thuis tegen Torpedo Zhodino, die staan derde. Wij vijfde. Zullen we wel weer verliezen, 0-1 waarschijnlijk.
  2. Abubakari

    Tv-topic

    De nieuwe Barry White. Ik ging eens kijken wat de Bulls na de Jordan Era nog gewonnen hebben, dat houdt niet echt over. Ik kijk soms wel eens Donar als ze play offs spelen, maar dit is wel wat anders zeg. En ook wel grappig, de reactie van Michael Jordan na een mindere wedstrijd of als iemand...
  3. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Antifa is toch ook niet persé iets Nederlands?
  4. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Gevegt is ook antifa. En ik ben ook antifa. ​​​​​​Beter dan AntiCambuur. :D
  5. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Ja jong, ga die Friezenhater even omhelzen. :werder:
  6. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Ik ben voor zwammy's linkse rebellenclub. Pausenstand is echter 1:0 fur den gastgeber.
  7. Abubakari

    Sparta Rotterdam

    Die gaat natuurlijk ook voor Sparta 2.
  8. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Nou, dan zal ik het maar gewoon zeggen, vorige week 1-0 verloren van Minks. Dit is niet leuk meer.
  9. Abubakari

    Huisdieren

    Het wordt een beetje een familie of gezinslid, zeker als ze al zo lang een trouwe vriend zijn geweest. Want dat zijn dieren, onvoorwaardelijke vrienden die je nooit een nare streek zullen leveren (tenzij je kipfilet op het aanrecht laat liggen als je van plan was het te ontdooien maar opeens...
  10. Abubakari

    Coronavirus 2

    Dit hele forum is op een enkele uitzondering na een verkeerd topic.
  11. Abubakari

    Coronavirus 2

    Je mag zo ook wel naar it bêste lân fan d'ierde komen hoor, al dat gedoe met voor jou veel te moeilijke woorden is nergens voor nodig. Racist!
  12. Abubakari

    Coronavirus 2

    Plunder ik liever de febo.
  13. Abubakari

    Coronavirus 2

    Waarom ben jij tegen racisme? Is dat niet iets wat iedereen zelf mag weten? Ik dacht dat het tegenwoordig juist correct was om niets te veroordelen. Jij bent niet woke. Sorry dat ik het zeg. Hoe sta jij in de zwarte Piet discussie? Was jij er bij in Dokkum on judgements day?
  14. Abubakari

    Coronavirus 2

    Hup HSV!
  15. Abubakari

    Coronavirus 2

    In Nederland zijn we ook duizenden doden verder. Dus dat zegt niet zoveel.
  16. Abubakari

    Buitenlands nieuws

    Van white trash USA naar white trash Brabant is maar een kleine stap, kan ik ook niks aan doen.
  17. Abubakari

    Coronavirus 2

    Linkse geitensok, die gevegt.
  18. Abubakari

    Coronavirus 2

    Zijn we hier ook al aan het protestreren tegen de blue by day white by night cops in de US of A?
  19. Abubakari

    Coronavirus 2

    Totaal wereldvreemd, iedereen snapt dat je dit momenteel niet kunt maken maar Halsema denkt zich met wat vage praatjes er uit te kunnen lullen. Sowieso, al dat kijk mij eens betrokken bij de Afro's in de VS zijn volk, alsof ze zich in de VS druk maken om Nederland, de hoofdstad van een provincie...
  20. Abubakari

    Coronavirus 2

    Maar dat is precies wat jij heel vaak doet en wat JFK jou verwijt.
Bovenaan