Zoekresultaten

  1. de waan

    Darten

    170 gooien zonder blikken of blozen.
  2. de waan

    Darten

    Geweldige leg!
  3. de waan

    Darten

    Ik hoop het.
  4. de waan

    Darten

    Kan ook maar zo 12-2 worden. Hopelijk kan Barney er een wedstrijd van maken.
  5. de waan

    Darten

    Wat een enorm verschil tussen de echte toppers en de rest. Voor nu allemaal wedstrijden van niks, maar het belooft wel wat voor de dagen die nog komen gaan.
  6. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Lijkt me meer een rol voor Van Praag. Die zit toch al in dat wereldje.
  7. de waan

    Tv-topic

    Ik heb daar nooit zoveel mee, alles afkeuren wat veel mensen leuk vinden.
  8. de waan

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Ik was er toe in staat geweest denk ik. Als ik had kunnen schaatsen tenminste.
  9. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Nou ja, de jaren tachtig waren het dieptepunt qua supportersgeweld, dus als het toen kon moet het nu ook kunnen.
  10. de waan

    Darten

    Nog niet afgelopen?
  11. de waan

    De Voetbalquiz

    Dan hoef ik al helemaal niet mee te doen. :D Mijn hiaten beginnen rond 1995 en die worden dus elk jaar een stukje groter. Nog los van het feit dat die vragen in Maassluis ook wel voor de echte quizautisten zijn.
  12. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Kan me herinneren dat dit in de jaren tachtig een tijdje is geweest en dat het ook best populair was.
  13. de waan

    Darten

    Balen dat ik het niet kan zien en dat het nu toch weer 2-2 wordt.
  14. de waan

    Het grote Gianni Infantino topic

    Heerlijk toch. Wanneer gaat "Sepp, de Musical" eigenlijk in premi?re?
  15. de waan

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    Dolfinarium staat ook op de 'zwarte lijst' inderdaad. Waanzinnige prijzen. Voor de Keukenhof voel ik me zelf nog een jaar of veertig te jong en/of niet Japans genoeg.
  16. de waan

    Wielrennen

    Toch nog wel 37 overwinningen bij elkaar gefietst, maar inderdaad niet veel op het hoogste niveau. Toch kan ik het wel waarderen, sporters die gewoon hun kop volgen. Dan maar af en toe op de bek gaan (vooral ook letterlijk in het geval van Bos trouwens).
  17. de waan

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    Dalfsen ligt toch in Drenthe?
  18. de waan

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Dat ik na die Elfstedentocht niet een paar dagen doodziek ben geweest snap ik nog steeds niet gezien de hoeveelheid en verscheidenheid aan drank die ik die dag naar binnen heb gegooid. Normaal gesproken ben ik al vrij snel beroerd van drank namelijk.
  19. de waan

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Iedere beoordeling van mij is op basis van ??n wedstrijd en dus per definitie niet echt betrouwbaar natuurlijk. HFC zal tegen ons ook niet zijn beste wedstrijd hebben gespeeld. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik begreep dat HSC'21 ook absoluut niet had hoeven verliezen van TEC. Die zullen...
  20. de waan

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    Hoe betalen mensen eigenlijk een dagje Efteling? Als we met ons gezinnetje met twee kinderen zouden gaan kost ons dat al snel tussen de 200 en 250 euro. Daar kun je verdomd leuke andere dingen mee doen.
Bovenaan