Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Romero is gehuurd op het moment. Daarnaast is de verwachting dat Maher weggaat in de winterstop.
Voorts zal PSV heus wel voor 30-6-2018 iemand verkopen om de begroting te dichten.
In de verdediging zijn alleen Arias en Zoet zekerheden. Alhoewel gisteren Zoet ook meerdere fouten heeft gemaakt. In principe moet PSV naar 3 posities kijken in de verdediging. Het gaat hier om beide centrale verdedigers en de linksachter.
Voor de rest is het elftal in principe goed.
PSV is keihard door de ondergrens gezakt op 10 minuten na. Brenet wordt met de wedstrijd slechter. Van Ginkel was ook dramatisch vandaag, net zoals de rest van het team. Eigen belang gaat boven teambelang heb ik geconstateerd.
Best man van het veld was er eigenlijk niet. Mooiste moment was dat...
Ik ga voor een groot gedeelte met je mee. Echter, bv een Onana en een Vermeer hebben talent vanuit zich zelf. Daar hadden ze L'ami niet bij nodig. Anderzijds knap dat hij er al 10 jaar is bij Ajax
Het vak keeperstraining is een vak opzich wat niet voor iedereen is weggelegd. Geen idee hoe L'ami daadwerkelijk is als keeperstrainer. Heeft niet in het buitenland gespeeld zoals zijn baas, maar dat hoeft in principe niet uit te maken voor de kwaliteit als keeperstrainer.
Heeft denk ik niet veel te maken met de keeperstrainer. Is maar een klein percentage dat een keeperstrainer invloed heeft. Heeft meer te maken met talent en trainingen in het verleden hoe goed een keeper is.
Het klopt wat je zegt over de fuik van de tegenstanders. Echter er is veel meer aan de hand met dit elftal. Een nieuwe linksachter is gewenst daar Brenet niet de juiste back is voor links. Sinds Heintze gestopt is, is er geen fatsoenlijke linksachter meer.
Mooie tekst, maar ik constateer vaak andere zaken op het veld zoals balletjes breed daar er geen beweging is bij de voorwaartsen, met een striemend fluitconcert als gevolg. Voorts zijn Schwaab en Isimat niet de meest goede opbouwers. Juist in de verdediging ligt nog veel te winnen. Het is aan...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.