Zoekresultaten

  1. S

    Speelronde 27

    Prima overwinning voor PSV. Fortuna is heel zwak. Hadden helemaal niets te zeggen in Eindhoven. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  2. S

    Speelronde 27

    Hopelijk wint Feyenoord vanmiddag en mag Ajax veel tegendoelpunten krijgen Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  3. S

    Speelronde 27

    Hup Feyenoord Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  4. S

    Speelronde 27

    Hup PEC Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  5. S

    Speelronde 27

    Yannick van Osch is anders wel een voormalig PSV-er in Fortuna shirt.
  6. S

    Speelronde 27

    Nee. Fortuna heeft een wereldelftal met op elke positie een betere speler dan de heren uit Eindhoven. Nou goed?
  7. S

    Speelronde 27

    Dat ga ik (zeker) niet doen.
  8. S

    Binnenlandse politiek

    In Delft is de studentenpartij STIP qua stemmen het grootste geworden.
  9. S

    PSV-Optimist

    PSV - Fortuna Zahavi (C) Madueke Veerman Gotze Doan
  10. S

    Speelronde 27

    PSV gaat normaliter gewoon gaan winnen van de Fortunezen. Maar we gaan het zien morgen om 1645hrs.
  11. S

    Speelronde 27

    Ik hoop dat Feyenoord morgen gaan winnen. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  12. S

    Ons Europees voetbaltopic

    Maakt niet uit wie er spelen. Ze moeten gewoon winnen om door te gaan. Echter ik vind Kopenhagen de favoriet, gezien hun spel vorige week Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  13. S

    Ons Europees voetbaltopic

    Kopenhagen uit altijd lastig Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  14. S

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Dat Bijlow voor de rest van het seizoen is uitgeschakeld is heel jammer voor Feyenoord en hemzelf. Ik vind Bijlow een heel goede keeper. Aan de andere kant kan Bijlow nu heel rustig toewerken naar het nieuwe seizoen en het WK. Ben alleen benieuwd wie er eventueel als extra keeper wordt...
  15. S

    Speelronde 26

    Dat is ook een probleem bij PSV. Alleen hebben ze geen beter materiaal in de spits als dit. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  16. S

    Speelronde 26

    Wat is er mis met die 2de keeper? Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  17. S

    Speelronde 26

    Als het aan mij had gelegen zaten Drommel en Sangare ook op de bank. Helaas ben ik geen trainer daar. Fout maken kan maar niet op die positie van het veld. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  18. S

    Speelronde 26

    Beginnen op de bank voor Veerman kan geen kwaad. Slecht spelen kan maar Ik vind dat hij opzichtig in de fout is gegaan afgelopen donderdag. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  19. S

    Speelronde 26

    Goed dat Veerman en Madueke op de bank zitten. Jammer dat Sangare nog in de basis staat. Van mij had deze ook op de bank mogen zitten Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  20. S

    Speelronde 26

    Hopelijk pakt PEC vandaag 3 punten. Daarnaast hoop ik dat AZ en Twente punten verspelen.
Bovenaan