Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De eindstanden van ronde 1 :
Groep A
Turkije (Andre) - Italië (PES5) 10-10
Wales (FC Zwolle Ole) - Zwitserland (Maasveld) 12-7
Groep B
Denemarken (Fregge) - Finland (Abubakari) 5-7
België (Kielse Rat) - Rusland (Batigoal) 6-7
Groep C
Oostenrijk (JMD) - Noord-Macedonie (De Groene Scout) 6-7...
Laten we het er eens over hebben wat een nare uitslover die Ronaldo is. Ben in de pool op mijn werk naar plek 24 gezakt door de 0-3. Op het Saté-k had ik de zege binnen gehad bij 0-2. Daar staat meneer de vedette schijnbaar niet bij stil als ie de 0-3 maakt. 0-2 was toch ook al prima?
Klopt. Ik zet de vragen niet weer om 3 uur 's nachts online denk ik.
De vraag is dus of er deze ronde een buitenlandse speler scoort die ooit in de eredivisie gespeeld heeft.
Ik had 0-2, Fregge 0-3.😳
In plaats van de zege binnen nu opeens achter na de hele wedstrijd op voorsprong te hebben gestaan. Alleen 1-1 bij Dui-Fra levert me nog een zege op. Kutzooi. 😒
Niks mis met Orban zwammy?
Las ik net op teletekst:
Het Hongaarse parlement heeft een wet
aangenomen,waarmee het wordt verboden
onder minderjarigen homoseksualiteit en
verandering van sekse te 'promoten'.
Duizenden mensen demonstreerden de
afgelopen dagen nog tegen het voorstel.
Met de wet...
Inderdaad, aan de ene kant gezonder leven promoten, aan de andere kant moeten er altijd flesjes suikerbommen in beeld staan.
CR7 zoekt hier wel ruzie met Satyr lijkt mij.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.