O zeker niet slecht, maar ook nog geen prestaties waar je van opkijkt. Maar goed, met zijn voetbalvisie past hij dus wel degelijk bij Ajax. En aangezien we voor een kale trainer gaan mag hij de kans krijgen van mij.
En anders halen we Keizer terug. Daarmee begonnen we net lekker te voetballen...