Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Duidelijk, maar hoe kan je bv zonder technisch directeur spelers aantrekken? Als er niet wordt geluisterd naar de scouting, wat heeft het dan voor nut om scouts te hebben?
Ik hoop het niet.
PSV wordt gefloten door Erwin Blank. De heer Kooij mag Feyenoord - Heerenveen fluiten en de heer Vos mag het grote Excelsior Maassluis fluiten tegen Ajax.
Ja maar het gaat om resultaat. Komen die niet dan dient de heer van Persie te worden ontslagen. Het is geen speeltuin.
In het bedrijfsleven wordt je ook ontslagen bij geen of slechte prestaties.
Als PSV aanstaande dinsdag zo speelt als gisteren gaan ze veel moeite krijgen met GVVV. Normaliter moet PSV dit gewoon winnen, maar zoals het gisteren ging is gewoon niet goed.
Ik denk dat Olij dinsdag gaat keepen.
Obispo heeft een perfecte trap over 40 meter zoals hij vandaag liet zien. Waarschijnlijk speelde hij omdat die Dinsdag ook speelt.
Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.