Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kinderachtig. As usual. Leer lezen.
Ik heb het ook over de Ajaxfans waarbij Blind zowel in zijn eerste als tweede Ajax periode de eerste is die wordt uitgefloten. Vind ik niet terecht, sowieso vind ik niet dat je je eigen spelers uit moet fluiten.
In oranje vind ik Blind ook niet altijd...
Bij de tweede goal dus kwetsbaar en bij 2 oranje goals betrokken. Valt dus wel mee.
De kritiek op Blind is altijd wat overdreven geweest, zeker op dvk.
Blind is juist in de wedstrijden tegen het rechterrijtje vaak nonchalant en slordig en in de topwedstrijden op zijn best.
Gister ook betrokken bij de 1-0 met een assist en bij de 2-1 met een voorassist zag ik in de samenvatting.
Vanmiddag naar Oranje Nassau tegen Burgum geweest in 1E. ON na vier nederlagen op rij in de problemen gekomen moest vanmiddag dan maar de ommekeer verwezenlijken tegen de hekkensluiter. Lukte niet, na 2 minuten al bijna 0-1 maar ON mazzelde dat Burgum snoeihard tegen de lat schoot. Krap tien...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.