Dot vooral. Dan wordt je opportunistisch en weet ik het wat genoemd als je in november al roept dat Schreuder moet wieberen, maar je zag toen al dat er achteruitgang in het spel zat. Dan had een nieuwe trainer de winterpauze plus transferperiode gehad om mee te starten. Maar goed, beter laat dan...