Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oud-Spartaan Emanuel Emegha brak niet door bij Antwerp FC, waar hij tot slechts 1 wedstrijd kwam. Afgelopen seizoen bij Sturm Graz lukte het wel (9 goals) en nu gaat de spits voor maar liefst €13 miljoen naar Racing Strasbourg. Mooie overstap.
Juist niet. FCSB is opgericht door de megalomane Gigi Becali, die handig aan de haal dacht te gaan met de clubkleuren, het logo en de naam. De fans waren daar niet zo blij mee, daarom zit dat grote stadion van ze ook altijd bijna leeg.
Ik zie het nu. Ik had in mijn hoofd dat hij juist één van de duurdere aankopen was en vond het gek dat hij zo weinig speelde. Maar dan valt het wel mee inderdaad. Wel eentje voor de toekomst of valt dat tegen?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.