Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo meteen de laatste wedstrijd van speeldag 3, en dat is niet de minste. Na de nederlaag van vorige week ligt de druk al op Manchester United: een nieuwe nederlaag en ze worden al op 6 punten van Liverpool en Spurs gezet.
Inderdaad ??n van de grootste blunders uit het Belgische voetbal, maar wel typerend dat het in onze competitie gebeurt. :D Het is te hopen voor het goede van de sport dat alle spelers hun schorsing uiteindelijk nog krijgen. Beerschot-Wilrijk heeft er ook wel van kunnen profiteren, want Loris...
Gezien het dramatisch verdedigen aan beide kanten, gaat het er daar hoogstwaarschijnlijk niet bij blijven. Snodgrass mistte nog een eigenlijk niet te missen kans voor West Ham vlak voor rust.
Dan laat je hem binnenkort even invallen in een wedstrijd die er niet meer meedoet. Als het tegenvalt, roep je hem niet meer en anders heb je er een extra speler bij. Zo hebben we het met Bakkali ook gedaan. :p
Het was voor de arbitrage wel onmogelijk om te zien denk ik. Dus dit pleit voor invoering van de VAR. City had ook een penalty moeten krijgen, dus het zit Wolves vandaag wel mee.
Gelden in dat kader wedstrijden van de Nations League als offici?le interlands zoals kwalificatiewedstrijden of zijn het voor de FIFA vereldelde oefenwedstrijden?
Genk wint met 5-2 van Brondby (nadat het wel eerst een 2-0 voorsprong weggaf) en zal er wel bij zijn, Gent liet heel wat kansen liggen tegen Bordeaux waardoor het volgende week daar nog spannend zal zijn. Op basis van doelpunten heb ik de verkeerde wedstrijd uitgekozen om te kijken.
Knappe...
Kyiv maakte toch maar weinig indruk op me. Fysiek sterk elftal en daar had Ajax het na de 1-1 wel even lastig mee, maar Ajax heeft veel meer voetballend vermogen. Als je volgende week op voorsprong kan komen, zou je de schaapjes toch op het droge moeten hebben.
Die penalty was een meevaller, maar je ziet wel dat bij zo'n ploeg als BATE vanaf dan ook totaal niet meer loopt. Dit moet je gewoon naar je toe kunnen trekken in de tweede helft.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.