Welke motivatie? Het gros wat er op deze lijst staat maakte afgelopen seizoen geen heel gemotiveerde indruk. Ajax is geen liefdadigheids instelling.Is wel lekker voor de motivatie.
Kan niet kaatsen.![]()
Deze spelers heeft Ajax op TransferRoom gezet
Ajax hoopt deze zomer een flinke slag te slaan in het hervormen van de selectie. Zoals VI woensdag meldde, heeft de club een hele groep spelers op het platform TransferRoom geplaatst. Dat betekent overigens niet dat ze allemaal per se moeten vertrekken.www.vi.nl
Dat Baas er bij staat vind ik wel apart, zo slecht doet hij het toch niet?
Geen Caio Henrique, maar voorlopig is het Ciao Henrique!Negen miljoen voor Caio Henrique, Braziliaans international van AS Monaco. Ik vind het best veel geld voor een linksback van bijna 29, terwijl we nogal wat posities moeten versterken (doelman, 6, minimaal 1 spits). Wel een hele mooie versterking natuurlijk.
Akkoord wel voor 10 miljoen dat kan oplopen naar 14 miljoen, maar geen persoonlijk akkoord. Vind het wel een bizar hoog bedrag voor een 29 jarige linksback.....Geen Caio Henrique, maar voorlopig is het Ciao Henrique!
Er bekruipt sowieso het gevoel dat er wat te hoog en te duur wordt gemikt. Bezig zijn met Ceballos, Ter Stegen en nu Caio Henrique die allemaal veel te duur blijken te zijn (joh).Akkoord wel voor 10 miljoen dat kan oplopen naar 14 miljoen, maar geen persoonlijk akkoord. Vind het wel een bizar hoog bedrag voor een 29 jarige linksback.....