zwammy's Laatste bijdragen

  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Een pass masterclass van van Hecke dus gisteren. De echte kenners zagen dat al jaren geleden
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp WK 2026.
    Ook wel treffend dat 4 jaar geleden iedereen en zn moeder respect moest hebben dat er in de Arabische landen geen alcohol werd...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp 1/16 [30 juni] Nederland - Marokko.
    Ja, snap ook niet zo goed waar dat doemdenken vandaan komt, gewoon een regelmatige zege.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het weer is vies en benauwd, ik neem wat terug van mijn woorden van eerder deze week.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Scherp uit de kleedkamer gekomen
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    Mats Grootenberg. Zou geen lampje laten branden maar was de speler die de beslissende 3-2 maakte bij Hercules- Ajax. Overleden bij de...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Maar we zullen zien, vermoed dat we er goed opstaan bij de wedkantoren weer tegenwoordig
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Klopt, 1e wedstrijd van het wk en Brazilië die 5x verloor in de kwalificatie.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Schotland en Haïti zijn idd reuzen
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik vermoed dat Marokko al iets minder blij aan het worden is
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Mooi wapen hoor zo langs de zijkant.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Gaat prima met de vrouwelijke scheids
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hoogzwangere met nesteldrang. Die hitte is nog niet half zo gevaarlijk dan dat
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Tis nog flink warm nu
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Zandzakken voor de deur!
Bovenaan