Recente inhoud door stc

  1. S

    Groep B

    Allemaal leuk en aardig, maar het maakt niet uit tegen wie je komt. Je wilt wereldkampioen worden. Dan moet je van iedereen winnen tegen wie je in de knock out fase.
  2. S

    De trainer van Ajax

    Komt er ooit weer stabiliteit bij Ajax?
  3. S

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Na de wedstrijd van gisteren denk ik dat er aantal basisspelers zoals de Jong rust gaan krijgen met oog op de volgende ronde. Zou kunnen dat bv een Depay en Koopmeiners vanaf het begin gaan spelen.
  4. S

    Groep E

    Room heeft bij PSV gespeeld. Dus geen wonder dat hij met Obispo de 0 kan houden. (PSV heeft ook ervaring met 1-7 verliezen. dus deze replies ben ik voor dat PSV ook met grote cijfers verliest)
  5. S

    Groep E

    Obispo heeft in ieder geval weer de 0 gehouden. PSV hoeft dus niet bij te leggen. PSV gaat dus veel geld verdienen aan Obispo.
  6. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Ja. Ook al wordt je derde. Volgende ronde wordt zwaar. Marokko, Brazilie of Mexico.
  7. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Is Nederland eigenlijk al zeker van volgende ronde en is het zeker dat ze nu al bij eerste 2 staan?
  8. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Nederland - Oostenrijk 5-1 WK 1978
  9. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    De hand van de PSV staf is zichtbaar deze wedstrijd. Ronald & Erwin Koeman, Lodewijks, Jonk en v Nistelrooy hebben een PSV verleden. Ook belangrijk dat er weer een aantal (ex) PSV-ers hebben gescoord en zijn ingevallen.
  10. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Kan zijn dat Zweden het anders heeft neergezet waardoor NL in de problemen komt als Zweden in balbezit is.
  11. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Valt wel op dat in balbezit de Jong veel ruimte krijgt. Bij geen balbezit teveel ruimte tussen de linies.
  12. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Van hecke mag eruit. 2x foute paas Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  13. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Wie scoorde het 1ste doelpunt op een wk? Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  14. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Zweden is wat mij betreft de favoriet. Opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, Van Hecke, Van Dijk, Van de Ven; Gravenberch, Reijnders, De Jong; Malen, Brobbey en Gakpo Opstelling Zweden: Nordfeldt; Bernhardsson, Lagerbielke, Hien, Lindelöf, Gudmundsson; Nygren, Karlström, Ayari; Gyökeres...
  15. S

    [20 juni] Nederland - Zweden

    Dat hoeft niet perse. Maar er moet wel worden doorgeselecteerd. Nog 4 jaar met Wout Weghorst en Depay gaat echt niet.
Bovenaan