Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De piek van vandaag is uiteindelijk 39.4 gebleven. 40.7 uit 2019 in Gilze rijen blijft nog even in de boeken.
Hopelijk gaat het nu geleidelijk afkoelen.
Voor de JC schaal in augustus zijn de prijzen voor de tickets bekend gemaakt op de site van PSV. Bij mij zit deze wedstrijd en alle andere thuiswedstrijden (competitie, beker, oefen en EU) in de seizoenskaart.
Ben ook benieuwd naar de cateringprijzen. Vanaf komend seizoen heeft PSV alle...
Klopt dat het niet zou moeten afhangen hoe er gereageerd. Maar toch zijn er aantal eigenwijzen die vinden dat er niets aan de hand is. Of andere 'wappies' die vinden dat het weerbericht van Ed kroket Aldus en zijn collega's niet klopt / complot is.
Dit weer kan je niet naast je neer leggen. Dit...
Het is ook in sommige gevallen een eigen keuze of je nu naar buiten gaat om bv te sporten of om naar je werk te gaan. Sommige bedrijven mag je gewoon thuiswerken in dit soort gevallen.
Ik dacht dat Woensdrecht altijd naast Donskrom lag.
Ik zie al dat het hier vlakbij de kust al op sommige plaatsen 36+ is. Gevoelstemperatuur ligt op sommige punten al boven 40 graden. Grondtemperatuur is al boven de 42 graden op sommige plaatsen.
Een voordeel. De heren Koeman en Jonk hebben op het WK van 1994 al tegen Marokko gespeeld. Niet verloren want het werd toen 1-2 voor Oranje.
De heer van Nistelrooy heeft wel verloren in 1999 van Marokko. De heren Ake en Depay hebben wel gewonnen van Marokko in 2017 met Fred Grim als interim van...
Marokko zal een paar maten te groot zijn voor het Nederlands elftal. Verdediging zit het niet goed bij Nederland. Met het prutswerk van de verdediging van NL weet Saibari wel raad.
Ik verheug mij nu al op het getoeter dinsdag ochtend om 0500hrs.
Marokko is gewoon favoriet in de volgende ronde. Ze hebben niets voor niets de man van 50+ miljoen, de heer Saibari. De man die de volgende tegenstander helemaal gaat slopen.
Mocht Nederland de volgende rond worden uitgeschakeld, weet men waar het aan ligt. Er is altijd wat met het Nederlands Elftal. Is het geen kaartincident, zwembadgate of Lama incident, dan is het wel het weer.
Allemaal leuk en aardig, maar het maakt niet uit tegen wie je komt. Je wilt wereldkampioen worden. Dan moet je van iedereen winnen tegen wie je in de knock out fase.
Na de wedstrijd van gisteren denk ik dat er aantal basisspelers zoals de Jong rust gaan krijgen met oog op de volgende ronde. Zou kunnen dat bv een Depay en Koopmeiners vanaf het begin gaan spelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.