stc's Laatste bijdragen

  • S
    stc reageerde op het onderwerp Groep K.
    Kan nog gebeuren. Daar wist Escobar helaas alles van. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Nederland kan ook deze maar deze wedstrijd schriftelijk afdoen. Als ze gaan spelen wordt het team sowieso afgeslacht door de voorhoede...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Groep E.
    Duitsland is gewoon een maat te groot voor Curacao. Hopelijk maakt Obispo nog een paar goede intercepties in de tweede helft. Dan kan...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Ik heb er geen mening over. Ik kom niet uit Amsterdam.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Ja, heeft ze ook bekeken of haar beleid in Amsterdam sociaal of asociaal is?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Excelsior Maassluis degradeert naar de 3de divisie na de nederlaag van 2-0 tegen Ijsselmeervogels.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Ik hoop het voor ze. Met Wout Slechthorst win je geen wedstrijden.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    De wedstrijd kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. Ik heb geen vertrouwen in het NL team helaas.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Winnen met 1 doelpunt verschil is genoeg Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Waarom niet? Kent de club al.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Ja maar ik neem aan dat die TD en Eenhoorn geen koekenbakkers zijn, toch? Kennen ze net zo goed Boel aanstellen die net weg is bij Go...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Welke namen worden al genoemd qua opvolger?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Ik denk de beste beslissing voor Feyenoord. Nog een jaar aanmodderen kan niet denk ik.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Scheveningen is helaas 2x op rij gedegradeerd. 30 jaar geleden waren ze nog algeheel Nederlands amateur kampioen met trainer Martin Jol...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Tegen alle 3 de clubs vaak mogen spelen en mogen fluiten. Alle 3 ook met een cricket afdeling. Het gebeurt nog wel eens aan het eind...
Bovenaan