stc's Laatste bijdragen

  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Telstar en Volendam spelen tegen elkaar. Dus allebei kunnen Excelsior niet meer inhalen. Daarom zijn ze veilig.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Ik ga ervanuit dat Heerenveen nog terug moet naar NAC om de wedstrijd uit te spelen. Of is de tussenstand de eindstand?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    NAC is definitief gestaakt. Werkelijk onacceptabel.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Weer een rode kaart bij Heracles.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Gefeliciteerd Feyenoorders met het behalen van de CL.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Ik ga ervanuit dat PSV gewoon zijn sportieve plicht gaat doen en gaat winnen van Twente,
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    NAC weer stilgelegd. Werkelijk een schande. Hopelijk begint NAC volgend seizoen met 20 punten in mindering en ook weer iemand het veld op.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Waarom gaan die Ajax fans weer in grote getalen naar huis voor het einde?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Utrecht op voorsprong.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    's avonds een vent 's ochtends een vent. Of is het 's avond een vent, in de ochtend absent?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Excelsioritus jaar langer in eredivisie.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Wat mij betreft niet daar ze 2x van PSV heeft gewonnen.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    weer doelpunt afgekeurd bij NEC
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Wat mij betreft gaat Telstar de nacompetitie in.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Er gebeurt nu van alles op de velden.
Bovenaan