stc's Laatste bijdragen

  • S
    stc reageerde op het onderwerp De trainer van Ajax.
    Komt er ooit weer stabiliteit bij Ajax?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Na de wedstrijd van gisteren denk ik dat er aantal basisspelers zoals de Jong rust gaan krijgen met oog op de volgende ronde. Zou kunnen...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Groep E.
    Room heeft bij PSV gespeeld. Dus geen wonder dat hij met Obispo de 0 kan houden. (PSV heeft ook ervaring met 1-7 verliezen. dus deze...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp Groep E.
    Obispo heeft in ieder geval weer de 0 gehouden. PSV hoeft dus niet bij te leggen. PSV gaat dus veel geld verdienen aan Obispo.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Ja. Ook al wordt je derde. Volgende ronde wordt zwaar. Marokko, Brazilie of Mexico.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Is Nederland eigenlijk al zeker van volgende ronde en is het zeker dat ze nu al bij eerste 2 staan?
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Nederland - Oostenrijk 5-1 WK 1978
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    De hand van de PSV staf is zichtbaar deze wedstrijd. Ronald & Erwin Koeman, Lodewijks, Jonk en v Nistelrooy hebben een PSV verleden. Ook...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Kan zijn dat Zweden het anders heeft neergezet waardoor NL in de problemen komt als Zweden in balbezit is.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Valt wel op dat in balbezit de Jong veel ruimte krijgt. Bij geen balbezit teveel ruimte tussen de linies.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Van hecke mag eruit. 2x foute paas Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Wie scoorde het 1ste doelpunt op een wk? Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Zweden is wat mij betreft de favoriet. Opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, Van Hecke, Van Dijk, Van de Ven; Gravenberch...
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Dat hoeft niet perse. Maar er moet wel worden doorgeselecteerd. Nog 4 jaar met Wout Weghorst en Depay gaat echt niet.
  • S
    stc reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Nederland is zijn eigen tegenstander gecreëerd door de technische staf. Dit toernooi uitzingen, na de groepsfase naar huis en dan vanaf...
Bovenaan