Recente inhoud door Satyr

  1. Satyr

    Het weer

    Ik heb nu even alles open, 21 graden en een briesje. Even binnen alles afkoelen. Maar vanaf 10:00 alles weer dicht
  2. Satyr

    De trainer van Ajax

    Blijft dus op ongeveer hetzelfde niveau actief
  3. Satyr

    Festivals en concerten

    Ik stond vooraan, met m'n vrouw die fangirl is. Zij vond het leuk, dat was het belangrijkste. Ik vind af en toe een nummer wel leuk, maar twee uur live was niet mijn ding.
  4. Satyr

    De trainer van Ajax

    Wie gaat het nu doen? Garcia in goed verleg weg
  5. Satyr

    Groep D

    Een unieke en terechte rode kaart voor Almiron
  6. Satyr

    FC Dordrecht

    Assistent he
  7. Satyr

    WK Nieuws

    https://fb.watch/HQzak7-Nq-/ Leuk!
  8. Satyr

    Groep B

    Die beenbreuk was geen 'zware' overtreding, het leek vooral ongelukkig. Heb even terug gekeken, er was natuurlijk geen herhaling. 6-0, had ook 16-0 kunnen zijn, wat een kansen
  9. Satyr

    Groep B

    Beenbreuk voor Kone? Qatar met 9 man nu, 4-0 na een uurtje
  10. Satyr

    Cambuur nieuws topic

    Jong Ajax is leeggeroofd
  11. Satyr

    Oranje Leeuwinnen

    Nederland heeft heel gunstig geloot voor de play-off voor het WK. Nederland, Hongarije, Turkije of Slovenie gaat naar Brazilie, Nederland is de grote favoriet. Gaat niks worden dus
  12. Satyr

    Groep L

    Panama was echt wel goed, die verliezen heel onterecht
  13. Satyr

    Groep J

    Opvallend dat niemand ook appelleerde
  14. Satyr

    Groep J

    Hands, 1-1
  15. Satyr

    Groep J

    Keepertje....
Bovenaan