noordooster's Laatste bijdragen

  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Oost.
    Temeer omdat goalgetter Diek Hakstege komend seizoen voor Rohda Raalte gaat spelen.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Tweede Divisie.
    In deze eeuw heb je ook nog standaard 6e en zelfs 7e klassen gehad.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Tweede Divisie.
    Mooi dat IJsselmeervogels ook volgend seizoen weer in de Tweede Divisie speelt.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Alcides wint de finale met 2-1 van Fc Meppel in Staphorst. Tot een kwartier voor tijd vond ik Alcides wat gemakkelijker voetballen en...
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Op dit moment weet deze rebel niet eens of ze in een 3e of 2e klasse komen. Wellicht vreest hij bij allemaal van die vervelende wel of...
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Kan niet anders dan een gok zijn. Er is nog geen definitieve indeling bekend.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Go Ahead Eagles.
    Hoop voor hem en voor Go Ahead dat dit wel weer een succes wordt.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Leuk, eindelijk weer eens wat drukte op zondag op Ezinge. MSC had afgelopen seizoen nog 1 reserveteam op zondag (en 8 seniorenteams op...
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Ik verwacht ook behoorlijk wat toeschouwers van buiten Meppel. En trouwens... vele Meppelers zullen wel op de fiets naar Staphorst komen.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Denk inderdaad niet, dat de KNVB het risico wil lopen dat een aantal zaterdagclubs zich gaat afscheiden als ze gedwongen zouden worden...
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Over 2 weken dus de rechtszaak. Ik denk niet, dat de invoering van het weekendvoetbal in de 2e en 3e klassen wordt terug gedraaid. Wel...
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp District Noord.
    Misschien gunnen ze MSC die extra inkomsten wat minder? Overigens snap ik de redenatie van FC Meppel ook wel. Bij Staphorst is het...
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Waren kennelijk niet erg ambitieus. Anders waren ze er wel in gebleven en zouden er niet zoveel spelers vertrekken. Volgens mij zijn...
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Nacompetitie topamateurs.
    Lijkt me voor clubs als ACV, Hoogeveen, Staphorst, Harkemase Boys, Genemuiden enz. niet zo'n mooi vooruitzicht.
  • N
    noordooster reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    En met dat beleid en met die bekritiseerde trainer werden ze nu al 2e achter het ongenaakbare PSV. Dat kan dus wat worden komend seizoen.
Bovenaan