Makanaky's Laatste bijdragen

  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Groep E.
    Hoe zou Fred Rutten het gedaan hebben?
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Groep E.
    Georg Schwarzenbeck
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Mooi hoor, hele dag voetbal kijken in de re-live zonder de uitslagen te weten en tussendoor lekker in het zonnetje zitten...
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Groep C..
    En Ajax wordt kampioen!
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Noord- en Oost-Nederland, jij bent een kampioen.
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde U.G.'s bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Als je de bron zelf flink subjectief vindt waarom plemp je dit dan neer zonder het even na te checken. Duurt vijf minuutjes…is een...
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    De laatste 5 eindtoernooien toch prima naar hun mogelijkheden gepresteerd?
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Mwaoh, viel toch wel mee op al die 1 eindtoernooien die ze hiervoor hebben gespeeld?
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Tv-topic met Haha Haha.
    En? Grote veranderingen nu?
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Fijn zo, succes ermee.
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep B met Leuk Leuk.
    Welke Toronto ben jij dan geweest? Ik ben ook 2x in Toronto geweest en het is hartstikke Amerikaans. Sterker nog, voor films wordt...
  • Makanaky
    Makanaky waardeerde Miramar's bericht in het onderwerp Groep B met Haha Haha.
    Jij bent Ajax gewend
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Dat is niet mijn probleem. Wil je erover praten?
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Ik bak uitstekend geschikte spiegeleieren, al een jaar of 20.
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Dit WK is niet geschikt voor lineaire TV.
Bovenaan