JMD's Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Telstar - Heracles met een andere scheidsrechter: Kuijpers, die zijn debuut maakt in de eredivisie, Gozubuyuk is ziek geworden
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Hadj Moussa met de 1-1 in de Kuip
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    1-0 Twente, de Tukkers nu virtueel op plek 3. Nu zullen ze door willen gaan en het doelsaldoverschil naar Ajax willen verkleinen
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Rochdale maakt de 2-2 in de 7e minuut van de blessuretijd, we gaan dus verlengen Salford won 1-2 bij Grimsby
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    2-0 Grunn, Ajax nu virtueel nog wel op plek 4, maar doelsaldo nu gelijk
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Pepi bal iun zijn gezicht...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    9 doelpunten maar voor rust... Krijgen we er ook 9 na rust, dan is dit een laagterecord van dit seizoen (23 doelpunten per seizoen is...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Hup PSV Hup Telstar Hup Schakelprogramma (En een beetje Hup NEC Hup Utrecht Hup Twente omdat ik van leedvermaak hou :p)
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Boreham Wood - Rochdale 2-1 voor vlak voor tijd...
  • JMD
    JMD waardeerde gevegt's bericht in het onderwerp 2. Bundesliga en lager met Leuk Leuk.
    Het blijft spannend tot de laatste speelronde voor zowel promotie als degradatie, 1 FC Schalke 04 33 20 7 6 49:31 18 67 2 SV...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Daarvoor ook al. Eigenlijk sinds half maart al alleen uit bij PSV was het heel eenvoudig, logisch ook, daar verwachtte niemand wat...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Met deze standen zou dit de stand om rond plek 3/4/5 3 NEC 56 (+23) 4 Ajax 56 (+22) 5 Twente 56 (+19)
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Hate to say it, maar dat zeg ik al weken... ;) (Bati overigens ook) Zonder druk spelen is eenvoudiger dan als het ineens wel moet...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Hoppa, 1-2... Pepi
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Speelronde 33.
    Grunn op 1-0. Grunn op weg om Ajax te helpen, mag ook wel na vorig jaar ;)
Bovenaan