Hankie's Laatste bijdragen

  • Hankie
    Hankie waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Wat is er gebeurd met? met Leuk Leuk.
    Sterkte voor ihh
  • Hankie
    Hankie waardeerde PES5's bericht in het onderwerp Wat is er gebeurd met? met Leuk Leuk.
    Heftig! Wens 'm veel kracht en sterkte toe.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Wat is er gebeurd met?.
    Jullie krijgen allemaal de groeten van Inhethoekje oftewel Paul. Hij gaat even een moeilijk tijd tegemoet vanwege een kankergezwel bij...
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Groep B.
    2-0 Zwitserland!
  • Hankie
    Hankie waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep D met Haha Haha.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Het weer.
    Van en naar de Efteling gelukkig met gehuurde busjes en ze komen morgenavond al thuis ipv vrijdag dit door de hitte in de kamphuizen.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het is inderdaad best warm in Rotterdam, maar gelukkig kan de warmtepomp ook koelen :-) En hebben de slaapkamers ook koeling op de...
  • Hankie
    Hankie waardeerde Fregge's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Akkoord wel voor 10 miljoen dat kan oplopen naar 14 miljoen, maar geen persoonlijk akkoord. Vind het wel een bizar hoog bedrag voor een...
  • Hankie
    Hankie waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Ajax Transfertopic met Leuk Leuk.
    Geen Caio Henrique, maar voorlopig is het Ciao Henrique!
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Groep L.
    Irriteer mij zo aan Anderson dan constante gewijs en de simpele kaatsen.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Groep J.
    Staan ook wel bekend als slow starter.
  • Hankie
    Hankie waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    In hetzelfde rijtje als Messi, Haaland, Mbappe, Kane en Brobbey.
  • Hankie
    Hankie waardeerde PES5's bericht in het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic met Leuk Leuk.
    Kan wel naar Cambuur; Genot Trauner.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Huisdieren.
    Sterkte abu Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Bovenaan