erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Van Dissel trouwens weer classic. Hij verschuilt zich nu achter de WHO. Ze hadden de WHO minder moeten volgen. Volgens mij was dat...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Atletiek.
    En die van Groningen is volgend jaar half april ipv eind mei. Dat zal dan toch wel iets met de temperatuur te maken hebben dan he...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Ja Finland of Irak, echt een enorm verschil.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Die Mutluer, Van Dissel ergert zich ook aan haar. Zij probeert steeds haar gelijk te halen en niet de waarheid boven tafel te krijgen...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Ik zit dat verhoor nu te kijken. Die mevrouw van de commissie is echt heel zwaar bevooroordeeld. De rest is veel neutraler. Als dit een...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Als, als, als. Nou voorts ben ik van mening dat als ik 200m verder naar het oosten was geboren, ik al 4x wereldkampioen was geweest.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Gewoon zeggen dat je het niet weet als je iets niet weet.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Gewoon allemaal naar de Mac, BK, KFC, Wendy's, Denny's, Taco Bell en wat allemaal dies meer zij, want free refill!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    https://www.ad.nl/binnenland/zangeres-sera-blikt-terug-op-foutjes-tijdens-wilhelmus-ik-heb-enorm-mijn-best-gedaan~a22d149d/ Dus, ook...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2617095-dringend-advies-aan-het-rivm-geef-verkeerde-inschattingen-tijdens-corona-toe Precies mijn punt...
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Even oefenen met Leuk Leuk.
    Oei, toch wel een deceptie dit. Eerste helft ging het wel goed, maar moest je er minstens één maken. Tweede helft werd duidelijk dat de...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het FC Groningen Nieuwstopic.
    Mooi zeg. Ben benieuwd, via omweg misschien toch nog een noordelijk team in de 2e Divisie (alhoewel het een hele vreemde constructie blijft)
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Eén ding is wel duidelijk. Nederland met Malen is veel gevaarlijker dan Nederland zonder.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    2e helft was Algerije zeker wel gelijkwaardig. 1e helft vond ik Nederland beter spelen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Even oefenen.
    Knappe goal hoor.
Bovenaan