erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Tijuana.....zouden ze dat nou wel doen?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp KKD Play-offs 2026.
    Ik ben ook blij met Willem II. Sowieso veel grotere club qua publiek en achterban plus inderdaad dat compleet doorgesnoven Volendamse...
  • erka
    erka waardeerde Kralinger's bericht in het onderwerp KKD Play-offs 2026 met Leuk Leuk.
    Enorm tokkievolk op de tribune, de club kan ze niet in de hand houden en uitsupporters worden nergens slechter behandeld daardoor.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp 2. Bundesliga en lager.
    Mislintat trouwens ontslagen bij Fortuna Düsseldorf.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Andere buitenlandse competities.
    Nou ja,ten noorden van de stad Luxemburg dan. Historisch is de stad Luxemburg en de zuidelijke regio rond Esch/Dudelange/Differdange etc...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Andere buitenlandse competities.
    Heb ook even wat research gedaan maar kan ook niet iets bijzonders vinden. Het is overigens ook de eerste keer dat een club uit...
  • erka
    erka waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Andere buitenlandse competities met Leuk Leuk.
    Een nieuwe kampioen in Luxemburg: Atert Bissen, een club uit Bissen (3500 inw). Het promoveerde de afgelopen 2 jaar en wordt nu direct...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    En nog een penalty voor Harry
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    En Harry eerst met een fantastisch schot op de lat en uit de daarop volgende aanval een geweldige goal.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    En gestaakt.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    Harry stond een beetje vrij. De fans zullen er weinig van gezien hebben.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    Haha, in Duitsland is de beveiliging ook een klein beetje lek en zijn er ook een hoop pyromaantjes. Mooi hoor. Echt sfeerverhogend die meuk.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp DFB Pokal.
    Hup Stuttgart!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp 2. Bundesliga en lager.
    Knokkerij! En leuk om Stuttgarter Kickers weer eens te zien voorbijkomen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp De hel van het openbaar vervoer.
    En ze zitten op het spoor. Blokkades gaan mij sowieso al te ver maar helemaal spoorblokkades. Wat stc ook zegt. Wat wil je dan nog...
Bovenaan