Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind het ook typisch een speler die straks bij een andere club op bloeit waarna iedereen gaat roepen dat het onbegrijpelijk is dat Ajax die heeft laten gaan.
tsja, als het 18 graden in huis is heb je ook idd geen reden tot klagen, maar wellicht kun je je proberen te verplaatsen in mensen bij wie het 30 graden is in huis.
pff, dat was weer een warme nacht, en dan moeten de echt warme nachten nog komen.
Slaapkamer onder een plat dak is niet bepaald ideaal, komend najaar maar eens kijken voor een airco,
Ja en gezien het gunstige belastingklimaat in Monaco kan het geen verrassing zijn dat je een bizar hoog salaris moet gaan betalen, ik dacht dat we daar nou juist vanaf waren gestapt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.