Recente inhoud door Eef de Kip

  1. Eef de Kip

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Lekker bezig mannen
  2. Eef de Kip

    Ajax Transfertopic

    Ik vind het ook typisch een speler die straks bij een andere club op bloeit waarna iedereen gaat roepen dat het onbegrijpelijk is dat Ajax die heeft laten gaan.
  3. Eef de Kip

    Wat is er gebeurd met?

    Heel veel sterkte Hoekmans, zet hem op!
  4. Eef de Kip

    Het weer

    Ja kan ook maar ik zit er iig sterk aan te denken om mijn matras de komende paar dagen beneden in de woonkamer neer te leggen
  5. Eef de Kip

    Weekendvoetbal

    Zijn er eigenlijk meer landen in de wereld waarbij dit geneuzel speelt?
  6. Eef de Kip

    Het weer

    tsja, als het 18 graden in huis is heb je ook idd geen reden tot klagen, maar wellicht kun je je proberen te verplaatsen in mensen bij wie het 30 graden is in huis.
  7. Eef de Kip

    Het weer

    pff, dat was weer een warme nacht, en dan moeten de echt warme nachten nog komen. Slaapkamer onder een plat dak is niet bepaald ideaal, komend najaar maar eens kijken voor een airco,
  8. Eef de Kip

    Ajax Transfertopic

    Ja en gezien het gunstige belastingklimaat in Monaco kan het geen verrassing zijn dat je een bizar hoog salaris moet gaan betalen, ik dacht dat we daar nou juist vanaf waren gestapt.
  9. Eef de Kip

    Groep J

    daar geloof ik niets van
  10. Eef de Kip

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Dat weet ze wel hoor, helemaal als ik haar vrijdagmiddag haar huishoudgeld geef.
  11. Eef de Kip

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Een prachtig aanrecht, heeft een godsvermogen gekost.
  12. Eef de Kip

    Groep J

    Haha
  13. Eef de Kip

    Groep J

    Qatar all over again
  14. Eef de Kip

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Schandalig, een vrouw hoort achter het aanrecht te staan en niet op een voetbalveld
  15. Eef de Kip

    Het weer

    En hier in Haarlem een paar knallen van het onweer zeg. Zelden zo hard gehoord.
Bovenaan