Recente inhoud door Bernardo

  1. Bernardo

    Het weer

    Wat een ontladingen weer, bizar.
  2. Bernardo

    Het weer

    Vandaag was het eigenlijk prima te doen door de bewolking.
  3. Bernardo

    Ajax Transfertopic

    Jammer dat ie in de Eredivisie blijft
  4. Bernardo

    Het weer

    Dat is prima, dan heb ik vakantie.
  5. Bernardo

    Cambuur nieuws topic

    Slaat ook nergens op natuurlijk, is pas de eerste huur speler. Verder zijn er van de andere 4 versterkingen, 3 gekocht en eentje transfervrij. Dus blijkbaar is er wel wat budget, spelers budget is 6+ miljoen, hoogste wat we ooit gehad hebben.
  6. Bernardo

    Cambuur nieuws topic

    Vind opmerkelijk, mij lijkt dat je spelers huurt die buitencategorie zijn zoals Ferrah/Galvez afgelopen seizoen. Deze jongen heeft afgelopen seizoen 10 wedstrijden gespeeld bij Jong Ajax en verder ook niet veel.
  7. Bernardo

    Cambuur nieuws topic

    Ryan van de Pavert word voor 1 seizoen gehuurd van Ajax, zonder optie tot koop. Aparte transfer
  8. Bernardo

    Het weer

    Hier ook.
  9. Bernardo

    Het weer

    Waarom dan elders wel code rood en Noord-NL niet?
  10. Bernardo

    Cambuur nieuws topic

    https://cambuur.nl/nieuws/versterking-ilyes-hamache-maakt-overstap-naar-sc-cambuur/
  11. Bernardo

    Het weer

    Slechte code oranje morgen, sterkte in Co de Rood.
  12. Bernardo

    Het weer

    Het is hier vandaag echt heerlijk, mag de hele zomer wel zo blijven, 23 graden volop zon en beetje wind. Genot!
  13. Bernardo

    Wedstrijdshirts 2026/2027

    Nieuwe sponsor.
  14. Bernardo

    Wat is er gebeurd met?

    Sterkte
  15. Bernardo

    Ajax Transfertopic

    Ryan van der Pavert, ist wat?
Bovenaan