ALenstra's Laatste bijdragen

  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep E.
    Inderdaad verschrikkelijk slecht beeld.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Remco Balk mogelijk naar Dynamo Dresden volgens Bild.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep C..
    Tja Schotland. We vinden ze zo sympathiek vanwege hun fans en volkslied. Maar uiteindelijk is het een matig team.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Dat was mijn laatste keer.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Basketbal.
    New York Knicks voor het eerst sinds 1973 weer kampioen in de NBA na een vierde zege bij San Antonio Spurs.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    En Verbruggen ook. Het optimisme rond Oranje kent geen grenzen.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Dat verwacht ik wel.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Wat een oeverloos geklets weer bij de NOS.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep B.
    Inderdaad aparte tenues.
  • ALenstra
    ALenstra waardeerde André's bericht in het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan met Leuk Leuk.
    Dan zal Nederland wel winnen
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Tv-topic.
    Ik heb vanochtend gekeken maar vond het niet veel.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep B.
    Mooi gedaan door Larin.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep B.
    Bijna de gelijkmaker.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Hij schijnt wel Amerika in te mogen. De andere twee wedstrijden zijn in Amerika.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Groep B.
    Wat wil je met 48 deelnemers.
Bovenaan