Indelingen 2016-2017

Joost

Well-known member
IFC toch in de zuidelijke hoofdklasse.

Volgens de calculator is dat een totaal van 1800km meer en 18 uur meer reistijd (enkele reis) dan in mijn voorspelling.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Dat lijkt me ook niet mee. Quick, RKAVV, DHC en IFC naar B; RKHVV, Bataven, Woezik en Alverna naar A.

Vooral SJC, Woezik en Alverna en Woezik zullen niet echt blij zijn denk ik.
 

Joost

Well-known member
Indelingslogica;

Vorig seizoen bestond de vierde klasse in Zuid1 en Zuid2 op zondag beide uit 8 poules.
Komend seizoen telt Zuid1 7 poules en Zuid2 9.

Dat is heel praktisch voor een promotie/degradatieregeling.
 

de waan

Well-known member
Indelingslogica;

Vorig seizoen bestond de vierde klasse in Zuid1 en Zuid2 op zondag beide uit 8 poules.
Komend seizoen telt Zuid1 7 poules en Zuid2 9.

Dat is heel praktisch voor een promotie/degradatieregeling.

Zou het niet steeds meer landelijk rechtgetrokken worden? En dat het labeltje Zuid I of West II alleen nog maar betrekking heeft op het district dat de competitie organiseert?

Ik kan me zo voorstellen dat de KNVB op den duur gaat naar 12 2e klassen, 24 3e klassen en 48 4e klassen, waarbij het kan zijn dat West I er 12 heeft en West II 1 bijvoorbeeld. Alleen moeten dan de afwijkingen per district (in dit geval: West II dat geen 5e klasse op zondag heeft en Noord dat als enige een 5e klasse op zaterdag heeft) wel worden rechtgetrokken.
 

Joost

Well-known member
Zou het niet steeds meer landelijk rechtgetrokken worden? En dat het labeltje Zuid I of West II alleen nog maar betrekking heeft op het district dat de competitie organiseert?

Ik kan me zo voorstellen dat de KNVB op den duur gaat naar 12 2e klassen, 24 3e klassen en 48 4e klassen, waarbij het kan zijn dat West I er 12 heeft en West II 1 bijvoorbeeld. Alleen moeten dan de afwijkingen per district (in dit geval: West II dat geen 5e klasse op zondag heeft en Noord dat als enige een 5e klasse op zaterdag heeft) wel worden rechtgetrokken.

Ja dat verwacht ik ook, alleen gaan promotie/degradatieregelingen niet over de districtsgrens heen op de 1e Klasse na.

In Zuid 1 werken ze dus met 8 degradanten en 8 herkansers uit de 3e Klasse. Daar staan 7 kampioenen en 21 periodekampioenen uit de 4e klasse tegenover. Dat is gewoon een heel ongelukkig aantal. Ik hoop eigenlijk dat ze enkel 4I in Zuid2 gemaakt hebben omdat het meerendeel van de clubs tot zuid2 behoort. Ze hebben namelijk dit seizoen acht Zuid1 teams verspreid over de 4e Klasse Zuid 2 maar nergens hebben de overhand.
 

Sensini

Well-known member
De KNVB heeft door dat gedoe met HVV besloten om de indeling van de tweede klasse zondag C en D maar helemaal overhoop te gooien. HVV niet toegevoegd aan C, maar aan D. Daardoor is geschoven met onder andere RVC '33, TOGB, Groeneweg en DONK. Toch opvallend.

http://www.voetbalrotterdam.nl/143436-2/

'n Beetje vreemd dat bij dat artikel 'n foto staat van een shirt van het Nederlands elftal. Ik denk omdat op het embleem "KNVB" staat en de KNVB de wijziging heeft gedaan... Het lijkt wel of tegenwoordig bij elk artikeltje op internet 'n illustratie m?et staan, en als ze niks hebben dat er direct mee te maken heeft dan pakken ze wel iets wat er ver gezocht iets mee te maken heeft :eek:mg:
 

Unregistere

Well-known member
'n Beetje vreemd dat bij dat artikel 'n foto staat van een shirt van het Nederlands elftal. Ik denk omdat op het embleem "KNVB" staat en de KNVB de wijziging heeft gedaan... Het lijkt wel of tegenwoordig bij elk artikeltje op internet 'n illustratie m?et staan, en als ze niks hebben dat er direct mee te maken heeft dan pakken ze wel iets wat er ver gezocht iets mee te maken heeft :eek:mg:

Haha, dan heb je hier nog geluk dat het nog enigszins klopt. We hebben ook een regionale voetbalsite die er op los blundert. Met dit als mooiste 'hoogtepunt' - of dieptepunt, zo u wilt:

http://www.regiorijnmondvoetbal.nl/amateur-voetbal/van-axeldongen-naar-spijkenisse/

:cab:
 

Unregistere

Well-known member
:eek:mg:
En als ze nieuws hebben over 'n amateurvoetballer die Johan heet plaatsen ze zeker 'n foto van Cruijff...

Dat zou heel goed kunnen. In dit geval was het nog erger, omdat ze een voornaam en een deel van een achternaam door elkaar haalden... Maar goed, er moet nu eenmaal altijd een plaatje bij tegenwoordig. Vind ik ook vreemd.
 

de waan

Well-known member
Vaak kan het ook niet anders doordat het CMS-systeem zo werkt.

Maar dan moet je gewoon zorgen dat je een hele berg standaardplaatjes hebt. En dan wel betere dan deze natuurlijk.
 

Unregistere

Well-known member
Vaak kan het ook niet anders doordat het CMS-systeem zo werkt.

Maar dan moet je gewoon zorgen dat je een hele berg standaardplaatjes hebt. En dan wel betere dan deze natuurlijk.

Eens. En mocht je geen goede foto hebben, dan lijkt een clublogo me altijd nog de meest neutrale oplossing.
 
Bovenaan