Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

De mensen die het meegemaakt hebben zeggen dat 1970 het beste was.

Van wat ik heb meegemaakt ga ik voor 1982 en 1986. Maar misschien ook omdat je op die leeftijd de wedstrijden het best onthoudt.

Comment

'78 is het eerste dat ik me een beetje kan herinneren maar dan mn de wedstrijden van het Nederlands elftal. En die waren in mijn beleving toch wel het aangluren waard maar goed, helemaal objectief ben ik dan ook weer niet.

Comment

1994 & 1998 waren mijn inziens leuke WK's. Wat Oranje betreft zou het 1998, 2010 en 2014 zijn. '74 en' 78 heb ik niet bewust meegemaakt.
        Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Mijn eerste WK dat ik echt meemaakte was die van 1990, dus mijn standaard begon niet hoog...

Persoonlijk ga ik voor 1998, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik die zomer slaagde voor mijn middelbare school en dus de hele maand juni vrij was en alles kon zien, plus dat Nederland zo ver kwam.
          2010 was qua duels ook dramatisch, maar maakte de run van Nederland veel goed. In 2014 veel leuke duels gezien waar je dat niet verwacht (Algerije - Korea bv).
          Ik hou het dus op 1998, met op afstand 2014 en 2018.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
            Van wat ik heb meegemaakt ga ik voor 1982 en 1986. Maar misschien ook omdat je op die leeftijd de wedstrijden het best onthoudt.
            Of het best romantiseert. Die wedstrijden kun je ůůk maar beter niet terugkijken

Comment

De mensen die het meegemaakt hebben zeggen dat 1970 het beste was.
              Toen had je in een heel seizoen misschien een wedstrijd of 10 live voetbal op de TV, dus als er al iets voor was, was het automatisch al gauw zeer goed
              Denk eerder dat het ligt aan het feit dat alles wat je voor het eerst ziet , mooier en leuker is. Je standaard is nog niet zo hoog, en de mindere dingen vergeet je.

Comment

1982 BelgiŽ-ArgentiniŽ 1-0 in de openingswedstrijd, de Brazilianen met echt fantastisch voetbal. Dat toernooi was heel goed te pruimen. 1998 was niet onaardig. 2014 vond ik echt een top WK met heel veel goals en aanvallend voetbal. De rest vond ik niet om aan te gluren. Van het WK in 78 kan ik me alleen nog de wedstrijden tegen West-Duitsland, ItaliŽ en ArgentiniŽ nog herinneren.
                All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

1998 was erg goed inderdaad. 1994 vond ik ook niet verkeerd met de Zweden, Bulgaren, Roemenen en Nigerianen die toen leuk speelden.
                  Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Ik vind het lastig te zeggen welk WK er voor mij bovenuit steekt. Uiteraard zijn de WK's waarin Oranje goed presteerde de eerste waar je aan denkt. Zelf heb ik ook iets met 2006 omdat dit het enige WK voor mij was waarin ik zelf wedstrijden heb bezocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
                      Of het best romantiseert. Die wedstrijden kun je ůůk maar beter niet terugkijken
                      Ik vrees het ook inderdaad...

Comment

WK2006 en 2010 vond ik echt ronduit teleurstellend.
                        Bij geen enkele wedstrijd zat ik op het puntje van mijn stoel. …ťn en al negatief voetbal werd daar gespeeld.

Comment

Ik vrees het ook inderdaad...
                          WK 82 was echt echt wel spektakel hoor. Eder, Zico, Socrates, Falcao, de Sovjet-Unie, West-Duitsland tegen Frankrijk in de halve finale. Polen dat toen erg goed was. Frankrijk met dat super middenveld.

Comment

Je moet het ook in de tijdsgeest zien denk ik. Het voetbal is tegenwoordig totaal anders dan pakweg 30 jaar geleden.

Comment

Ja, maar die goals van Josimar tegen Polen en Noord-Ierland in 1986, mwoahhh die maak je nu ook niet zomaar.

Toen speelde BraziliŽ nog echt voetbal in plaats van jankbarbiebal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
                                WK 82 was echt echt wel spektakel hoor. Eder, Zico, Socrates, Falcao, de Sovjet-Unie, West-Duitsland tegen Frankrijk in de halve finale. Polen dat toen erg goed was. Frankrijk met dat super middenveld.
                                Dat soort ploegen zouden nu waarschijnlijk volledig afgezeikt worden door een land als Zwitserland.
                                Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Working...
                                X