Announcement

Collapse
No announcement yet.

SatÚkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

SatÚkroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

EEN NIEUW SEIZOEN, EEN NIEUW TOPIC

Nou mensen, het speelschema voor de Hoofdklasse is alweer klaar, dat van de eredivisie ook, maar de KNVB heeft altijd liever dat ik dat nog niet publiceer, dat willen zij altijd graag doen, nou mij ook best, kemmij dat verrottuh, ze doen maar.

Maar hier is het com,plete schema te vinden:
    http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post290942

En dit is ronde 1:
    Week #1
    SV Hillegom (JMD) -EBOK (zwammy)
    VVA (Magikan)-Delfstrahuizen (Satyr)
    Leonidas (Mario)-ASWH (Unregistere)

Een (soort van) derby voor ASWH om mee te beginnen, JMD heeft pech en Magikan geluk.
    Last edited by Abubakari; 11-07-2017, 17:22.

Comment

Arnhem een mooie uitdaging en Europees voetbal. Gelukkig hadden we een clausule bij Amelandia, dat we daar zo weg konden.

Comment

Originally posted by Mario View Post
        Gezien de uitslagen en tussenstand van vandaag lijkt het erop dat Bernardo gaat promoveren. Gefeliciteerd!
        Bedankt.

Comment

Balen, ik was liever begonnen tegen die amateur van een Unregistere :(
          -
          Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
          En God huilt vroom alleen
          -

Comment

Van harte Bernardo.

Comment

Originally posted by Satyr View Post
              Balen, ik was liever begonnen tegen die amateur van een Unregistere :(
              Tja, ik had ook liever een rustig potje gehad om even in te komen als nieuwkomer in dit spel. Nu ligt er gelijk weer druk op, want het is een derby!

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
                Tja, ik had ook liever een rustig potje gehad om even in te komen als nieuwkomer in dit spel. Nu ligt er gelijk weer druk op, want het is een derby!
                Mooie derby, maar Leonidas heeft vorig seizoen wel teleurgesteld. Welkom trouwens!
                Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
                  Mooie ploegen in deze afdeling. Alleen EBOK heb ik nog nooit van gehoord. Waar speelt die club??
                  In het geschifte hoofd van zwammy. Die halfzatte/halfzotte NAC'er moet weer dwars doen met een club die niet bestaat. De B zal wel voor Bier staan en de K voor Kut gok ik.

Comment

Wel NAC terug in de Eredivisie
                    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Comment

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post
                          Wel NAC terug in de Eredivisie
                          De verdediging van NAC voor komend seizoen oogt beter dan die van Sparta afgelopen seizoen, dus ik mik op het linkerrijtje

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                            In het geschifte hoofd van zwammy. Die halfzatte/halfzotte NAC'er moet weer dwars doen met een club die niet bestaat. De B zal wel voor Bier staan en de K voor Kut gok ik.
                            Ik zie dat ik inderdaad de verkeerde club heb gekozen

Comment

Originally posted by zwammy View Post
                              Ik zie dat ik inderdaad de verkeerde club heb gekozen
                              Het duurt nog even voor we beginnen, dus mocht de goede club nog omhoog komen in dat door bier benevelde brein van je dan roep je maar hoor.

Comment

Working...
                              X