Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Sainz zoals verwacht 3e, maar ook nog niet zeker, want hij heeft onder geel de drs gebruikt.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
      Sainz zoals verwacht 3e, maar ook nog niet zeker, want hij heeft onder geel de drs gebruikt.
      In ronde 53 van de 71... Had men dat nou niet voor het eind van de race kunnen onderzoeken??? Even data opvragen bij de desbetreffende teams, naast de data leggen van de wedstrijdleiding waar precies geel was en je bent zo klaar, toch?

Als Sainz idd 3e blijft is het wel zonde dat hij niet op dat podium stond.

Comment

Red Bull deed de 2e pitstop van Max in 1.82 seconden, wat een nieuw record is
        -
        Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
        -

Comment

JMD, hoe lang is het geleden dat er geen Mercedes of Ferrari in de top 3 is geŽindigd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
            JMD, hoe lang is het geleden dat er geen Mercedes of Ferrari in de top 3 is geŽindigd?
            Ik denk VS in 2013.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
              Ik denk VS in 2013.

Comment

ĎFIA neemt brandstofleidingen van Ferrari in beslagí

https://www.ad.nl/formule-1/fia-neem...slag~abee40ac/
                Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Lekker duidelijk.

Comment

Red Bull doet een pitstop binnen 20 seconden!

Comment

Kubica naar Racing Point, als 3e rijder.
                      -
                      -

Comment

Latifi officieel naar Williams.
                        -
                        -

Comment

Mijn hemel, wat een baggerrace, gebeurt bijna niks. Men rijdt hier voor het elfde jaar, en de keren dat het echt een spannende race was, was omdat er een WK beslist moest worden (2010, 2016)... Deze GP mag wat mij betreft echt van de kalender af.

Comment

Working...
                          X