Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Virtueel Groundhoppen II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Valenciennes, Stade du Hainaut, Nederland-Kameroen (vrouwen) 3-1, 15/06/2019

Comment

Lodz, Stadion Miejski. Oekraïne - Zuid-Korea 3-1 (15-06-2019)

Comment

Jamaica

Kingston, Independence Park, Curaçao-El Salvador 0-1, 17/06/2019

Comment

Reims, Stade Auguste-Delaune, Nederland-Canada (vrouwen) 2-1, 20/06/2019

Comment

Odessa, Chornomorets Stadium, FC Mariupol-AZ 0-0, 08/08/2019

Heeft iemand nog de uitwedstrijden van Utrecht tegen Zrinjski, AZ tegen Häcken (daar was ik live bij, dus niet virtueel), Ajax tegen PAOK of PSV tegen Basel en Haugesund gezien, want die staan allemaal nog niet in de lijst.

Comment

Ik heb PAOK-AJAX, Basel - PSV en Zrjinski - Utrecht gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
                Ik heb PAOK-AJAX, Basel - PSV en Zrjinski - Utrecht gezien.
                Wil je er over praten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
                  Wil je er over praten?
                  Ik heb het liever nog even over die ijzersterkte ploeg uit Georgië; Dinamo Tblisi. Die kunnen er wat van.

Comment

Ik heb basel -PSV en haugesund -PSV gezien

Comment

Zaragoza, La Romareda. Real Zaragoza-Malaga 2-2 (03-10-2019)

Ik ben in Spanje op het moment en dit duel stond op in het restaurant. Leuke slotfase met twee goals in de laatste officiële minuut. Daarna nog een gigakans in blessuretijd voor de thuisploeg.

Comment

Zag dat de kwalificatie van Feyenoord er nog niet tussen stond.

Tblisi, Boris Pajtsjadzestadion, Dinamo Tblisi - Feyenoord 1-1, 08/08/2019
                        Beër Sjeva, Turnerstadion, Hapoel Beër Sjeva - Feyenoord 0-3, 29/08/2019

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
                          Zag dat de kwalificatie van Feyenoord er nog niet tussen stond.

Tblisi, Boris Pajtsjadzestadion, Dinamo Tblisi - Feyenoord 1-1, 08/08/2019
                          Beër Sjeva, Turnerstadion, Hapoel Beër Sjeva - Feyenoord 0-3, 29/08/2019
                          Toegevoegd. Dinamo Tbilisi-Feyenoord was echter wel op 15 augustus.

Mocht iemand nog andere uitwedstrijden van de Nederlandse clubs gezien hebben die hier nog niet tussen staan, meldt het dan even. Deze stadions staan nog niet in de lijst:

Häcken-AZ
                          APOEL-Ajax
                          Apollon Limassol-PSV
                          Last edited by Forza AZ; d-m-y, H:i.

Comment

Die eerste twee heb ik gezien. Laatste niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
                              Toegevoegd. Dinamo Tbilisi-Feyenoord was echter wel op 15 augustus.

Mocht iemand nog andere uitwedstrijden van de Nederlandse clubs gezien hebben die hier nog niet tussen staan, meldt het dan even. Deze stadions staan nog niet in de lijst:

Häcken-AZ
                              APOEL-Ajax
                              Apollon Limassol-PSV
                              Apoel Ajax heb ik gezien.

Comment

Murska Sobota, Fazanerija City Stadium, Slovenië-Nederland (vrouwen) 2-4, 04/10/2019

Comment

Working...
                                X