Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Festivals en concerten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Nou ja, dit dus

Grote festivals pakken alle bands, Graspop even 75 op één dag, en die mogen dan nergens anders spelen. En reacties als die van jou helpen dan niet echt he.
    Haha. Nou ja, ik snap wel dat dat lullig is ja. Ik snap het ook niet zo, Graspop verkoopt de laatste jaren toch wel uit. Maar goed, aangezien ik sowieso naar Graspop ga is het voor mij ideaal dat alle toffe bands die dat moment touren daar staan.

Comment

Zelfbevestiging van Volbeat voor Pinkpop gisteravond...

Comment

En nog meer namen;

Bevestigde namen voor Pinkpop 2020:

Vrijdag 19 juni: Red Hot Chili Peppers, Nothing But Thieves, Kensington, KEANE, Lost Frequencies live, Balthazar, Supergrass, JC Stewart
        Zaterdag 20 juni: Post Malone, Crowded House, Deftones, James Arthur, Danny Vera
        Zondag 21 juni: Volbeat, Disturbed, Zara Larsson, Of Monsters and Men, Inhaler

Comment

En ze begonnen nog wel zo goed. Je zou ook eens wat anders proberen dan bradderiebands als Kensington he.
          Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
            En ze begonnen nog wel zo goed. Je zou ook eens wat anders proberen dan bradderiebands als Kensington he.
            Over Keane maar te zwijgen, wat hebben die nog gedaan de laatste jaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
              Over Keane maar te zwijgen, wat hebben die nog gedaan de laatste jaren.
              Die hebben een sabbatical van 5 jaar gehad.

Comment

Geweldige avond met Dweezil Zappa gehad in Utrecht, 2 uur en 40 minuten live Frank Zappa muziek, Hot Rats integraal gespeeld en daarna nog een hele hoop Zappa geweldigs.

https://youtu.be/EH4b_BFX0iU

Comment

Jamel , heb je de line-up van Alcatraz gezien... Wat een bands! Emperor, Behemoth, Enslaved, Cradle of Filth, Satyricon, Marduk o.a Ook Tarja komt met een best of set
                  -
                  Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                  En God huilt vroom alleen
                  -

Comment

Working...
                  X