Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenlands nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Binnenlands nieuws

Deel 2

https://joop.vara.nl/opinies/dont-be...le-en-facebook

Het wordt wel eng wat FB en YT en google doen. Steeds vaker sluiten ze FB-pagina's en YT-kanalen. Nou mag dat natuurlijk best als er racisme plaatsvindt, maar steeds vaker worden dus ook andere zaken weggehaald. Begint langzamerhand steeds meer op 1984 te lijken, het ministerie van Propaganda, waarbij alle info die ze niet aanstaat wordt weggehaald en 'dus' niet bestaat.

Comment

Het is gewoon een commercieel bedrijf. Als het je niet aanstaat blijf je er gewoon weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
        Het is gewoon een commercieel bedrijf. Als het je niet aanstaat blijf je er gewoon weg.
        Ten dele eens ja, maar aan de andere kant zijn YT, FB en google ook zo ongeveer monopolisten in hun genre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
          Ten dele eens ja, maar aan de andere kant zijn YT, FB en google ook zo ongeveer monopolisten in hun genre.
          Een reden te meer om er afscheid van te nemen.

Comment

Een reden te meer om er afscheid van te nemen.
            Makkelijker gezegd dan gedaan...

Comment

Makkelijker gezegd dan gedaan...
              Dat begrijp ik niet.

Comment

Wat denk je hoe al jouw zoekresultaten de hele dag gemanipuleerd worden ten gunste van de hoogste bieder.
                Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
                  Wat denk je hoe al jouw zoekresultaten de hele dag gemanipuleerd worden ten gunste van de hoogste bieder.
                  Ik zoek nooit. Men zoekt mij, dat heb je zelf goed bloot gelegd.

Comment

Ik zoek nooit. Men zoekt mij, dat heb je zelf goed bloot gelegd.
                    Niemand zoekt jou. Hooguit ruziezoekers die niet kunnen spellen.
                    Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Dat begrijp ik niet.
                      Omdat je niet zomaar vanaf 0 een nieuwe FB/YT/google kan opzetten en dan verwacht dat dat het monopolie van die 3 kan breken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
                        Niemand zoekt jou. Hooguit ruziezoekers die niet kunnen spellen.
                        Had je wat?!

Comment

Omdat je niet zomaar vanaf 0 een nieuwe FB/YT/google kan opzetten en dan verwacht dat dat het monopolie van die 3 kan breken.
                          Als de leden van die platforms niet meer inloggen is het binnen een jaar gedaan met die bedrijven.

Comment

Als de leden van die platforms niet meer inloggen is het binnen een jaar gedaan met die bedrijven.
                            Klopt
                            Maar dan moet er wel een alternatief zijn natuurlijk.

Comment

Klopt
                              Maar dan moet er wel een alternatief zijn natuurlijk.
                              Er is altijd een alternatief.

Comment

Working...
                              X